וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק שנאהאן פוטר מדנבר

1.1.2009 / 0:04

פוטבול: לאחר 14 שנים קיבל מאמן הברונקוס הודעה על סיום תפקידו. ג'רוד מאיו הרוקי ההגנתי, פנינגטון שחקן הקאמבק של השנה

14 שנים כמאמן ראשי ושתי זכיות בסופרבול לא עוזרות לך להחזיק את המשרה לנצח. מייק שנאהאן, המאמן המתפקד עם הקדנציה הארוכה ביותר בליגה, פוטר הלילה (בין שלישי לרביעי) מדנבר ברונקוס, בעקבות הקריסה בסיום העונה והכישלון להעפיל לפלייאוף ה-NFL בעונה השלישית ברציפות. שנאהאן מצטרף לאריק מנג'יני, רומיאו קרנל ורוד מארינלי, שקיבלו הודעות פיטורים מקבוצותיהם.

"לאחר שנתנו את דעתנו ובחנו את התמונה, הגענו למסקנה שצריך לעשות את מה שטוב למועדון", אמר בעלי הברונקוס פאט בולן, שהיה סבלני ונתן לשנאהאן גב לאורך העשור האחרון, שלא היה טוב לדנבר. מאזנו של שנאהאן בדנבר הוא 91:146, אבל מאז פרישתו של ג'ון אלוויי לאחר עונת 1998, לא הצליח לרשום הישגים משמעותיים מלבד ההעפלה לגמר ה-AFC ב-2005.

ג'יי קאטלר, הקוורטרבק של הברונקוס, ביקר חריפות את הצעד: "דיברתי עם מייק על שינויים בעונה הבאה ופתאום קיבלנו את ההודעה. אני לא חושב שזה מהלך נכון". מה שקאטלר לא יכול להתכחש לו הוא ההגנה הנוראית שהעמיד שנאהאן בשנים האחרונות, שהרשתה 448 נקודות העונה, בהן 112 בשלושת המשחקים האחרונים שגרמו להדחת הקבוצה. במשחק האחרון הובסה דנבר 52:21 על ידי סן דייגו. לשנאהאן נותרו בחוזהו שלוש שנים ו-20 מיליון דולר.

בתוך כך, הודיע ביל קווהר כי אינו מעוניין לאמן את ניו יורק ג'טס ואפילו לא ידון עם הקבוצה. סטיב ספאגנולו, מתאם ההגנה של ניו יורק ג'איינטס שמבוקש על ידי קבוצות רבות בליגה, הוזכר גם כמועמד בג'טס. אריק מנג'יני שפוטר מניו יורק ירואיין בקליבלנד. בפאלו החליטה להשאיר את דיק ג'אורון כמאמן ראשי, למרות התפרקות הקבוצה במחצית השניה של העונה. מייק סינגלטרי, שימשיך כמאמן סן פרנסיסקו, פיטר את מתאם ההתקפה שלו מייק מארץ. "אני מאחל לו כל טוב, הוא יהיה מאמן מצוין", אמר באצילות מארץ על מפטרו.

משחק הפרובול של 2010 לא ייערך בהוואי אלא במיאמי, ויתקיים שבוע לפני הסופרבול ולא אחריו, כשנציגי הקבוצות המשתתפות בסופרבול לא יגיעו למשחק. זו תהיה הפעם הראשונה מאז 1979 שבה ייערך הפרובול מחוץ להוואי, והשניה בסך הכל בהיסטוריה שבה יתקיימו שני האירועים באותו מגרש. גם הפעם הראשונה הייתה במיאמי, ב-1967.

ההגנה של ניו אינגלנד לא הייתה מדהימה השנה, אבל לליינבקר הרוקי ג'רוד מאיו זה לא הפריע. מאיו זכה ב-49 מ-50 הקולות וקטף את תואר הרוקי ההגנתי של השנה. הוא סיים את העונה עם 137 תיקולים, בהם 23 נגד הג'טס, 17 מהם לבדו. קית' ריברס, הליינבקר של סינסינטי, זכה בקול הבודד שנשאר. צ'אד פנינגטון, הקוורטרבק של מיאמי, זכה בפעם השניה בקריירה בתואר שחקן הקאמבק של השנה.

עדכון ראשון: 31.12.08, 9:29
עדכון אחרון: 1.1.09, 00:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully