וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 חודשי מאסר לשחקן הפוטבול מייקל ויק

10.12.2007 / 17:47

כוכב הפוטבול של אטלנטה, שהושעה מהליגה בשל ארגון סינדיקט הימורים והתעללות בכלבים, יבלה את השנתיים הבאות בבית הכלא

מייקל ויק, כוכב הפוטבול הסורר של אטלנטה פאלקונס שהושעה מה-NFL בשל ארגון סינדיקט הימורים לא חוקי והתעללות בכלבים, נידון היום (שני) לתקופת מאסר של 23 חודשים בכלא על ידי שופט בוירג'יניה.

השופט הנרי הדסון מסר את גזר הדין לויק, שהחל כבר בשבוע שעבר "לבלות" בין הסורגים. ויק ידע שייכנס לתקופת מאסר, מאחר שהודה עוד לפני כן בחלקו בארגון קרבות הכלבים. הפרשיה נחשפה השנה, ובה התברר כי ויק ועוד מספר חברים חברו לכנופיה שנקראה "באד ניוז קנלס". הם אירגנו קרבות כלבים, כשויק הוא המממן של הקבוצה. 2001 הייתה גם השנה שבה נכנס ל-NFL (נבחר במקום הראשון בדראפט על ידי אטלנטה פאלקונס), וההתעשרות המהירה שלו ללא ספק "סייעה" לכנופיה.

ויק טען שלא הרג אף כלב, אולם צפה בהריגתם של תשעה מהכלבים, שהוחזקו בתת תנאים בחווה השייכת לו בוירג'יניה. תחילה טען שאינו אשם, אולם לאחר שחבריו שיתפו פעולה והודו, הודה גם הוא באוגוסט בחברות בארגון ונמנע בכך מעונש מקסימלי של חמש שנות מאסר. לפני עשרה ימים ניתן פסק דין כנגד שני חברים אחרים - קוואניס פיליפס מאטלנטה, שנידון ל-18 חודשי מאסר, ופרנל פיס מוירג'יניה, שיבלה בכלא 21 חודשים.

הפרשה המזעזעת היכתה גלים בעיקר בשל חשיבותו של ויק בליגה. ויק, שחקן אתלטי בצורה בלתי רגילה, היה בשנות ה-2000 הנציג הבכיר במוצרי השיווק של ה-NFL. בעקבות חשיפת הפרשה הושעה ויק לשנה מהליגה, כשהחברות שאיתן עבד, ובראשן "ריבוק", התירו את חוזי הפרסום עימו. הפאלקונס דרשו את מענק החתימה שהעניקו לויק (כ-20 מיליון דולר) בחזרה, וכמותם גם מספר ארגונים אחרים הקשורים לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully