וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו אלונסו זכה בגרנד פרי הבריטי

הספרדי ניצח לראשונה העונה במסלול סילברסטון, שהיה גם הראשון של פרארי העונה. פטל ממשיך להוביל את טבלת הנהגים

פרננדו אלונסו זכה היום (ראשון) במירוץ הגרנד פרי הבריטי בסילברסטון. זהו הניצחון הראשון העונה של הנהג הספרדי, שסיים בעונה שעברה שני בדירוג הנהגים, וגם ניצחון ראשון העונה של קבוצתו פרארי, תשעה מירוצים אל תוך העונה. במקום השני במירוץ, 16.5 שניות אחרי אלונסו, סיים האלוף המכהן והמוביל סבסטיאן פטל, כשעמיתו לקבוצת רד בול מארק וובר השלים את הפודיום. את המקום הרביעי תפס לואיס המילטון מקבוצת ממקלארן, ואת החמישי פליפה מאסה, חברו לקבוצה של אלונסו.

אלונסו אולי ניצח, אבל יודע שאין לו סיכוי לאליפות

עבור פרארי מדובר במאורע חגיגי במיוחד, שכן הניצחון היום הגיע 60 שנה בדיוק אחרי הניצחון הראשון של היצרנית האגדית אי פעם במסגרת הפורמולה 1, שהגיע גם הוא במסלול בסילברסטון. זוהי גם הזכייה השנייה של אלונסו במירוץ הבריטי, אחרי שזכה בו בשנת 2006, בה זכה באליפות השנייה ברציפות שלו. פטל העלה את יתרונו בטבלת הנהגים מ-77 נקודות ל-80 על וובר, ונראה שכמו שאמרו יריביו, אלונסו והמילטון, דרכו לאליפות סלולה. בדירוג היצרנים, רד בול ממשיכה להוביל בבטחה בראש, כשהיא אוחזת בפער של 110 נקודות מהשנייה בדירוג, קבוצת מקלארן הבריטית.

ג'נסון באטון הבריטי מקבוצת מקלארן המשיך את חוסר המזל שלו במירוץ הביתי שלו. באטון, שמעולם לא הצליח להשיג סיום בשלושת המקומות הראשונים ב-12 הניסיונות שלו במסלול, סיים את המירוץ אחרי 14 הקפות בעקבות טעות של אנשי הפיטסטופ שלו, שלא חיזקו את הגלגל הימני הקדמי שלו, מה שהצריך את הנהג לפרוש.

דירוג הנהגים (אחרי תשעה מירוצים)

1. סבסטיאן פטל (רד בול) 204 נקודות
2. מארק וובר (רד בול) 124 נקודות
3. פרננדו אלונסו (פרארי) 112 נקודות
4. לואיס המילטון (מקלארן) 109 נקודות
5. ג'אנסון באטון (מקלארן) 109 נקודות

דירוג היצרנים (אחרי תשעה מירוצים)

1. רד בול 328 נקודות
2. מקלארן 218 נקודות
3. פרארי 164 נקודות
4. מרצדס 68 נקודות
5. רנו 65 נקודות


ספורט מוטורי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully