וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק וובר זכה בפול פוזישן בגרנד פרי הבריטי

האוסטרלי הקדים את חברו לקבוצה סבסטיאן פטל שיזנק שני בסילברסטון. אלונסו ומאסה יזנקו מהמקומות השלישי והרביעי

מארק וובר האוסטרלי (רד בול) יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי הבריטי בסילברסטון, אחרי שהיום (שבת) הוא רשם את ההקפה המהירה ביותר עם זמן של 1:30.399 דקות. חברו לקבוצה סבסטיאן פטל הגרמני, האלוף המכהן שגם מוביל את טבלת הנהגים, יזנק מהמקום השני. זו פעם תשיעית ב-9 מירוצים שבה נהג של רד בול יזנק מהפול פוזישן העונה.

פורמולה 1 בוואלה! ספורט

במקום השלישי על קו הזינוק בגרנד פרי מחר תפס פרננדו אלונסו הספרד מקבוצת פרארי כשפליפה מאסה הברזילאי, גם הוא מהקבוצה האיטלקית, משלים צמד נוסף מאחורי רד בול. את החמישייה משלים ג'נסון באטון הבריטי מקבוצת מקלארן.

פטל צבר עד כה העונה 6 ניצחונות מתוך 8 מירוצים שהתקיימו, והוא צבר 186 נקודות. במקום השני בטבלה ניצב באטון עם 109 נקודות, אותה כמות שיש גם לוובר שבמקום השלישי. רד בול מובילה את טבלת היצרניות עם 295 נקודות, לפני מקלארן במקום השני עם 206 ופרארי בשלישי עם 126.

*רוי ניסני, הנהג הישראלי של קבוצת מוקה מוטור ספורט, השיג היום את המקום השלישי במרוץ הראשון של סוף השבוע בנורבורגרינג, במסגרת סדרת מרוצי ADAC פורמולה מאסטר. בעקבות ההישג העפיל ניסני למקום השביעי מתוך 25 בדרוג הנהגים עם 55 נקודות. זו הפעם השנייה העונה שניסני מסיים מירוץ על הפודיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully