וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלים כובשים את הונגריה בדריפט

ירון אדרי

7.4.2011 / 17:38

בסוף השבוע הקרוב תארח הונגריה את אליפות הדריפטים הראשונה לנהגים ישראלים. מי יהיה אלוף ה-My Way Drift Cup 2011?

על אדם פרנק ואפרת הופמן סיפרנו לכם במספר הזדמנויות בעבר. עבור מי שלא עקב הרי תקציר – השניים הכירו כשעבדו כמדריכי נהיגה מתקדמת, הפכו לזוג לחיים ואת אהבתם לטיפה הנפיצה (כלומר בנזין מוגדל אוקטן) החליטו לממש מעבר לים. בעקבות הקשיים לקיים בישראל ספורט מוטורי, תפסו השניים מטוס להונגריה והקימו שם את בית הספר לנהיגת דריפטים 'My Way'.

כעת, כשלוש שנים אחרי ההחלטה הגורלית לקום ולעשות במקום לשבת ולהתלונן על שאין כאן כלום, הופמן ופרנק מקיימים לראשונה, בהונגריה כמובן, את ארוע 'My Way Drift Cup 2011'. מדובר בתחרות כדת וכדין אליפות הדריפטים האירופית שתתקיים בסוף השבוע הקרוב, ומיועדת לנהגים ישראלים בלבד.

"זו לא אליפות ישראל", מבקשת הופמן להדגיש את העניין הסמנטי. "אנחנו לא פדרציה ובטח שאין לנו גיבוי של המדינה". אז מה זה כן אני שואל? "זו הפקה של תחרות דריפטינג מקצועית וסגורה לישראלים בהונגריה וזה עדיין כבוד גדול". אכן כבוד גדול ובעיקר לנוכח העובדה כי הארוע הוגבל ל-16 משתתפים והמלחמה החלה כבר בעת ההרשמה עם ביקוש ער להיצע המצומצם. כפי שראינו לא אחת, יש בישראל כמיהה גדולה לספורט מוטורי משובח.

להגיע לפיינל 2

ארוע הדריפטים יערך במתחם בית הספר My Way, עליו מתקיימות גם התחרויות ברמה הלאומית וכן חלק מאליפות אירופה. לרשות 16 המתחרים שנבחרו בקפידה, רובם בוגרי My Way ובעלי ניסיון בתחום הנהיגה בהחלקה על הצד, תעמודנה מכוניות ב.מ.וו אשר הוסבו בצורה מקצועית לענף מירוצים זה בהתאם לתקנות הפדרציה האירופית. כך למשל, מנועי V8 משופרים ומחוזקים יזינו את הגלגלים מאחור במאות כ"ס מסחררי צמיגים ומעלי עשן סמיך.

דריפטים אינם מירוצים בהם השעון הוא שקובע. מדובר בתחרות בה הנהגים נשפטים על פי קריטריונים של מהירות, זוויות החלקה, דיוק ולא פחות חשוב שואו לקהל (עשן צמיגים, רעש, סגנון נהיגה ואם לסכם - כמה שיותר משוגע יותר טוב). זו אחת הסיבות מדוע ספורט הדריפטים הפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות כשכל העיניים פוזלות ליפן, שם החל השגעון לנסות ולעקוף את הפרונט עם הבגאז'.

יום התחרות יתקיים בראשון, ה-10 באפריל, אחרי סדרת אימונים שיעברו הנהגים יום קודם על התוואי שנבחר ואשר שימש את אליפות אירופה שנערכה במקום בשנה שעברה. לאימון המוקדם תפקיד חשוב היות ושיטת ה'נוק אאוט' הנהוגה בתחרות יכולה להפוך כל מקצה לאחרון עבור הנהגים שלא ירשימו מספיק. השיפוט יעשה על יד שופטי הפדרציה ההונגרית, כך שאין חוכמות מיותרות ותירוצים כמו "בטח שהוא קיבל 10, השופט חבר של אח של אבא של דודה שלו".

מ-16 יוצא אחד

רשימת המשתתפים כוללת לא מעט נהגים המוכרים מהתחום המוטורי הישראלי. כך ניתן לראות מדריכי נהיגה מתקדמת, נהגי מירוץ מנוסים, נציגי סצינת האביזרים והשיפורים ועוד. לרובם כאמור זו אינה הפעם הראשונה עם צוות My Way, אך הביקור הנוכחי בהונגריה יגלה להם עד כמה הם טובים באמת.

לאחר סבב התחרות הראשון, יקבעו שמונת העולים לרבע הגמר. שיטת הנוק אאוט תצמצם את מצבת כוח האדם בחצי לקראת השלב הבא וכך עד לקביעת שני הפיינליסטים ששרדו והגיעו לגמר הגדול. כאן אין SMSים או התערבות של אח ולא משנה כמה הוא גדול, אלוף הדריפטים הישראלי יהיה הנהג שבאמת ידע לרקוד על המסלול.

רשימת המשתתפים

צוות My Way יעדכן את תוצאות הארוע באתר הרשמי (ראו קישור מצורף) במהלך כל סוף השבוע ויום התחרות. שם גם תוכלו למצוא את כל הנהגים המשתתפים וכדי לעשות לכם סדר, הרי המספרים של כל אחד מהם. רק אחד יהיה האלוף שיקבל במתנה מ-My Way מימון מלא להשתתפות באחד מארועי אליפות הונגריה בדריפטים. מקום שני יזכה במצלמת גו-פרו מתנת היבואן לישראל HDLOCO והפרס למקום השלישי מתנת ספארקו ישראל.

1 – גיא אמודי
3 – שגיא פודגסקי
7 – דני אברמוב
9 – אולג וסילקוב
10 – תום סדובסקי
18 – אפי יהושע
22 – גל הרפז
23 – דודי פאר
33 – לאון טאובס
46 – ניב סדובסקי
48 – גיא מעודד
55 – שלומי כהן
69 – אלי אלבג
71 – מורן גוט
86 – יוהן קואזיס
88 – דני זאנג

וואלה! רכב מאחלים בהצלחה לכל אחד ואחד מהם ומפרגנים ל-My Way על היוזמה. רוצים גם אתם לאחל? תגיבו כאן באתר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully