וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: רנו חתכה את נלסיניו פיקה

נהגה הברזילאי של היצרנית הצרפתית לא השיג אף נקודה העונה. פיקה: "זה כמובן מאכזב, אך יש תחושה של הקלה עבורי"

זה כמעט ולא קורה, אבל סבב הפורמולה 1 נפרד לאחרונה משני נהגים ששירותם הופסקו על ידי קבוצותיהם. הראשון הוא נהג טורו רוסו סבסטיאן בורדה שפוטר לפני שלושה שבועות וכעת אנו מתבשרים כי גם רנו מפטרת את נלסיניו פיקה. הנהג הברזילאי בן ה-24 לא יתחרה יותר במדי הקבוצה, גם אם ערעורה כנגד ההשהייה מהמירוץ הקרוב בוולנסיה (בעוד שבועיים) יתקבל על ידי ה-FIA.

"קיבלתי הודעה מהיצרנית רנו על כוונותיה להפסיק את עבודתי כנהג עבורה בעונה הנוכחית", אמר פיקה. "זה כמובן מאכזב מאוד, אבל מצד שני יש פה תחושה של הקלה עבורי, כיוון שזו הייתה התקופה הגרועה ביותר בקריירה שלי. כעת אשתדל להעלות את הקריירה שלי על המסלול הנכון להצלחה".

בשבועות האחרונים הייתה מתיחות רבה בין פיקה למנהל הקבוצה פלאביו בריאטורה, שלאחר המירוץ האחרון בהונגריה הגיעה אף לפסים אישיים והשמצות של האחד כנגד השני באמצעי התקשורת. פיקה ידע למעשה כי העסקתו בקבוצה הסתיימה, אך הודעה רשמית כאמור, פורסמה רק היום. את פיקה יחליף נהג סבב ה-GP2 רומיין גרוסג'אן.

עבודתו של פיקה כנהג הקבוצה הופסק לאור ביצועיו הכושלים העונה. לאחר 10 מירוצים מדורג פיקה במקום ה-20 מתוך 22 נהגים, עם 0 נקודות. חברו לקבוצה, אלוף העולם לשעבר פרננדו אלונסו, השיג 13 נקודות. כתוצאה מכך, מדורגת רנו רק במקום השביעי מתוך עשר קבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully