וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפין הפסיד בסיבוב השני בדובאי

1.3.2006 / 15:24

הטנסיאי הרוסי, בטורניר הראשון שלו מאז שהחלים מפציעה, הפסיד לאוליבייה רוכוס הבלגי 7:6, 6:4. פדרר הזיע מול אל גאריב

הטניסאי הרוסי מראט סאפין (53 בעולם) סיים היום (רביעי) את דרכו בטורניר דובאי (על סך פרסים של מיליון דולר). סאפין, בטורניר הראשון שלו מאז שהחלים מפציעה, הפסיד בסיבוב השני לאוליבייה רוכוס הבלגי 7:6, 6:4. אחרי שסאפין ניצח בסיבוב הראשון את בן ארצו ניקולאי דוידנקו (5 בעולם), כולם ציפו להתמודדות בינו ובין רוז'ה פדרר בשלבים הגבוהים, אבל זה יצטרך כנראה לחכות להזדמנות אחרת.

רוכוס, המדורג 31 בעולם, אמר בסיום: "ידעתי שסאפין עדיין לא בכושר, אז ניסיתי להריץ אותו כמה שיותר והצלחתי". רוכוס יתמודד בסיבוב השלישי מול מיכאיל יוז'ני, שניצח בדרבי רוסי את איגור אנדרייב.

המשחק השני שהתקיים באיצטדיון המרכזי בין רוז'ה פדרר למוחמד אל-גאריב הכוויתי (488 בעולם), היה אמור להיות טיול קליל עבור השוויצרי המדורג 1 בעולם. אף אחד לא חשב שפדרר יזיע במשחק מול טניסאי אלמוני שמשחק רק בפעם השניה בחייו בטורניר גדול בסבב המקצועני. גם פדרר לא, עד שאל גאריב הצליח לשבור אותו במערכה הראשונה ולעלות ל-2:3. הכוויתי הפתיע את פדרר באסים ובמשחק חכם, שהובילו אותו ליתרון 4:5 ו-0:30. פדרר התעשת על עצמו וניצח בסופו של דבר 6:7. בתחילת המערכה השניה הגיע תורו של פדרר לשבור, הכוויתי לא הצליח לעשות את בחזרה ופדרר השלים ניצחון 6:7, 4:6. זה היה הניצחון ה-14 ברציפות של פדרר מתחילת העונה.

פדרר אמר בסיום: "קיוויתי שזה יהיה יותר קל, אבל הוא ידע להתעלות על עצמו ברגעים החשובים. אני שמח שעברתי את זה. אני מקווה שאני אמשיך את רצף הניצחונות שלי כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully