וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל השוותה ל-1:1 מול ארגנטינה

דודי סלע גבר על קרלוס ברלוק 3:6, 7:6, 2:6, 2:6 ומנע מנבחרת הדייויס להסתבך לקראת משחק הזוגות. לפני כן בר בוצר (776 בעולם) הפסיד ללאונרדו מאייר (25) 6:4, 3:6, 6:2, 6:1

הטניסאי הישראלי בר בוצר. AP
הופעה מעוררת כבוד. בוצר/AP

נבחרת ישראל בדייויס פתחה אמש (שישי) את משחקי הפלייאוף נגד נבחרת ארגנטינה על העלייה לבית העליון. ישראל מארחת את המשחקים בפלורידה שבארצות הברית בעקבות החלטת איגוד הטניס העולמי, וזאת עקב מבצע "צוק איתן" והמלחמה בחמאס בקיץ האחרון. אחרי יום המשחקים הראשון התוצאה בהתמודדות היא 1:1, וביום שבת ינסו אנדי רם ויוני ארליך לעלות את ישראל ליתרון במשחק הזוגות שייערכו נגד דריקו דלבוניס והוראסיו סבאז'וס.

במשחק הראשון שיחק בר בוצר בן ה-20 המדורג 776, ולמרות שהפגין יכולת טובה, הוא הפסיד ללאונרדו מאייר 6:4, 3:6, 6:2, 6:1 וארגנטינה עלתה ל-0:1 במפגש. בהמשך פגש דודי סלע (84) את קרלוס ברלוק (67) בשחזור הסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית הפתוחה, אז ניצח הישראלי, וגם הפעם ידו של סלע הייתה על העליונה עם 3:6, 7:6, 2:6, 2:6. המשחק הופסק למשך כשעה וחצי בעקבות גשם שירד בפלורידה כשסלע הוליך 1:2 במערכה הראשונה, ולאחר שחודש סלע השיג את הנקודה המיוחלת. ביום ראשון יתקיימו המפגשים הנגדיים כשסלע ישחק מול מאייר במשחק הראשון ובוצר מול ברלוק בשני.

הטניסאי הארגנטינאי לאונרדו מאייר. AP
הזיע עד שהשיג את הנקודה. מאייר/AP

בר בוצר (776) - לאונרדו מאייר (25) 6:4, 3:6, 6:2, 6:1

המשחק שפתח את ההתמודדות אמור היה להיות החד צדדי ביותר במפגש כולו, אבל בר בוצר בן ה-20, שבשבוע שעבר שיחק בפעם הראשונה בקריירה שלו בטורניר צ'לנג'ר אחרי שעבר מוקדמות, סיפק הופעה מעוררת כבוד למרות ההפסד למדורג 25 בעולם.

מערכה 1

בוצר הגיש ראשון במערכה הראשונה ונשבר כבר בפתיחה. הישראלי בן ה-20 נראה נרגש, והצליח לשמור על ההגשה במשחקון השלישי. בוצר לא הצליח לאיים על משחקוני ההגשה של הארגנטינאי, ונחלץ משתי אפשרויות שבירה של יריבו במשחקון השביעי. מאייר שמר על הגשה יציבה וניצח 4:6 במערכה הראשונה.

מערכה 2

בוצר שיחק בביטחון ושמר על ההגשה בפתיחת המערכה השנייה. מאייר נראה לחוץ והיה פחות מדויק, אבל ניצל את חוסר ניסיונו של בוצר ושבר ל-2:3. בוצר הגיב מיד ושבר מצוין ל-3:3. הארגנטינאי השיג שלוש אפשרויות שבירה, בוצר הגיש מצוין, הראה אופי והצליח לעלות ל-3:4. בוצר המשיך במומנטום, רשם שבירה ראשונה במשחק, והמשיך עם הגשות מצוינות. מאייר הלחוץ שלח כדורים ארוכים מדי, הקהל הריע ולבסוף בוצר הפתיע וניצח 3:6 במערכה השנייה.

מערכה 3

מאייר עלה חד למערכה השלישית, שבר ועלה ל-0:2. הארגנטינאי הציג טניס לא מבריק אך אגרסיבי, והצליח לשבור שוב בדרך ל-0:4. בוצר לא ויתר, ואחרי שפיגר 5:0 צימק בעזרת שבירה ל-5:2. מאייר התעשת, שבר וניצח 2:6 במערכה השלישית.

מערכה 4

מאייר הגיש בתחילת המערכה הרביעית ועלה ל-0:1. הארגנטינאי עלה יותר לרשת, השיג שבירה והמשיך ל-0:3. בוצר נראה בשלב זה עייף ומאייר ניצל זאת לשבירה נוספת. בוצר הצליח לקחת משחקון ובהמשך מאייר השלים 1:6 במערכה הרביעית וניצחון 1:3 במערכות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אוהדים של נבחרת ישראל בדייויס במשחק נגד ארגנטינה שנערך בפלורידה. איגוד הטניס, אתר רשמי
לא האווירה ברמת השרון, אבל היו לישראל אוהדים ביציעים/אתר רשמי, איגוד הטניס

דודי סלע (84) - קרלוס ברלוק (67)

המחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע (84) בעולם, עלה לשחק שני כשנבחרת הדייויס נמצאת בפיגור 1:0. מולו התייצב הארגנטינאי בן ה-31, שמדורג במקום ה-67 בעולם. השניים נפגשו רק פעם אחת, לפני כשבועיים באליפות ארה"ב. אז ידו של דודי הייתה על העליונה עם 6:1, 3:6, 2:6, 5:7.

מערכה 1

שני השחקנים שמרו על משחקוני ההגשה שלהם בפתיחה וסלע טיפס ל-1:2, לפני שהגשם בסאנרייז קטע את המשחק. השניים חזרו למגרש אחרי הפסקה בת כשעה ורבע וזמן קצר לאחר מכן דודי שבר את הארגנטינאי וטיפס ל-2:4. ברלוק עוד צימק ל-5:3, אבל הישראלי שמר על ההגשות וניצח 3:6 במערכה הראשונה.

מערכה 2

סלע פתח את הסט השני היטב ושבר את החבטות של ברלוק. בשלב הזה הארגנטינאי נראה חסר עניין והרבה לטעות, אבל דווקא במצב של 0:3 לזכותו, דודי נשבר בפעם הראשונה במשחק. ברלוק שצימק ל-3:2, קיווה להיעזר במומנטום כדי לשבור שוב, אבל סלע ניצח משחקון חשב ועלה ל-2:4. אבל אז ברלוק הפך התקפי, הפעיל לחץ על סלע, ושבר ברגע קריטי ל-5:5 לאחר שסלע הגיש בתחילת המשחקון למערכה. משחקון אמיץ מצד סלע השווה ל-6:6. הישראלי פתח את שובר השוויון עם מיני-ברייק והמשיך ל-0:3. ברלוק שבר חזרה ל-3:3. המומנטום היה אצל ברלוק, סלע שלח כדור ארוך מדי, והארגנטינאי ניצח 5:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. איגוד הטניס,
פספס הזדמנות גדולה במערכה השנייה. סלע/איגוד הטניס

מערכה 3

סלע קיבל טיפול רפואי קצר לפני תחילת המערכה והגיש ראשון. סלע היה התקפי יותר, אבל לא מרוכז והתקשה לשמור על ההגשה. ברלוק שבר במשחקון השלישי אבל סלע שבר חזרה מיד, כשהוא מספק חבטות גב יד יפהפיות ושולח כדורים לפינות. מאותו רגע סלע השתלט על המערכה, נע מצוין, היה מדויק, שבר שוב ושעט קדימה ל-2:6 מרשים במערכה.

מערכה 4

סלע פתח עם משחקון הגשה על האפס, ושמר על הסרב למרות שההגשות שלו בהמשך היו פחות חזקות ופחות מדויקות. סלע סיפק כמה ווינרים יפהפיים במשחקון הרביעי והצליח לשבור ל-1:3. אבל הארגנטינאי לא ויתר, ושבר חזרה ל-2:3. סלע המשיך להפעיל לחץ על יריבו, ובעזת חבטות גב היד הנהדרות שלו שבר ל-2:4. ברלוק נראה עייף באותו שלב, סלע לחץ, המשיך לספק ווינרים יפים, וניצל את היכולת הרעה של יריבו כדי להשלים 2:6 במערכה וניצחון 1:3 במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully