וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: סרינה וויליאמס זכתה באליפות ארה"ב

האמריקאית חגגה לעיני הקהל הביתי שלה בניו יורק עם 3:6, 3:6 מוחץ על קרוליין ווזניאקי ורשמה זכייה שלישית רצופה ושישית בסה"כ בטורניר היוקרתי. סרינה השתוותה לנברטילובה ואוורט עם תואר גרנד סלאם 18 בקריירה וקיבעה את מעמדה כאחת הטניסאיות הגדולות אי פעם

סרינה וויליאמס טניסאית. GettyImages
עוד תואר לפני יום ההולדת. סרינה וויליאמס/GettyImages

סרינה וויליאמס עשתה זאת: האמריקאית המדורגת 1 בעולם זכתה הלילה (בין ראשון לשני) באליפות ארה"ב אחרי 3:6, 3:6 קליל על קרוליין ווזניאקי הדנית. האמריקאית רשמה זכייה שלישית ברציפות בטורניר ושישית בסך הכל. מעבר לששת התארים שלה בניו יורק, האמריקאית שתחגוג בקרוב 33 קייצים, גרפה תואר גרנד סלאם 18 בקריירה, ובכך היא השתוותה למרטינה נברטילובה וכריס אוורט במקום הרביעי בטבלת הזכיות של כל הזמנים. מה שהכי מדהים בהישג הזה הייתה העובדה שהאמריקאית לא שמטה ולו מערכה אחת לאורך כל הטורניר הזה והיא ללא ספק ביססה את עצמה כאחת הטניסאיות הגדולות בהיסטוריה.

בפתיחה ווזניאקי עוד ניסתה לתת פייט והצליחה להשיג שתי שבירות מול סרינה, אך האמריקאית החזירה בשבירות משלה ובמערכה השנייה שמרה על ההגשות שלה די בקלות בדרך לניצחון משכנע. הדנית, שנחלה הפסד תשיעי בעשרה מפגשים מול סרינה, מעולם לא זכתה בתואר גרנד סלאם ותחפש זכייה בטורניר גדול אחר, בתקווה ששם לא תתייצב מולה האמריקאית האימתנית שנכון לעכשיו נראית גדולה על כל טניסאית אחרת בסבב.

קרוליין ווזניאקי טניסאית. GettyImages
נכנעה ליריבה עדיפה. ווזניאקי/GettyImages

מערכה 1

סרינה הגיה ראשונה ונראתה לא מפוקסת במשחקון הראשון. ווזניאקי השיגה נקודת שבירה, אבל אייס של סרינה חילץ אותה והיא המשיכה ל-0:1. ווזניאקי נראתה לחוצה, סרינה השיגה שתי אפשרויות שבירה, ובעזרת חבטות החזרה אדירות שברה ל-0:2. ווזניאקי ניצלה טעויות לא מחוייבות של סרינה כדי לשבור מיד בחזרה ל-1:2. רצף השבירות נמשך כשווזניאקי צימקה ל-3:2 במערכה. סרינה לא התרגשה והשיגה שבירה חמישית (!) רצופה במשחק כדי לשמור על המשחקון השביעי ולעלות ל-2:5 קריטי במערכה. הדנית שמרה על ההגשה שלה אבל סרינה לא נשברה שוב ושייטה ל-3:6 קליל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סרינה וויליאמס טניסאית. GettyImages
טיילה במערכה הראשונה. סרינה וויליאמס/GettyImages

מערכה 2

האמריקאית לא ריחמה על הדנית ומיד פתחה עם שבירה כדי לעלות ל-0:2 מהיר. הדנית שמרה על ההגשות שלה כדי לצמק ל-2:3. סרינה הציגה משחק כמעט נקי מטעויות בקו האחורי ולא נתנה לדנית סיכוי לשבור אותה בדרך ל-3:5 במערכה. הדנית הגישה כדי להישאר במשחק אבל חבטה מדהימה של האמריקאית העלתה אותה ל-15:30 במשחקון ומשם היא לא הביטה לאחור בדרך ל-3:6 מוחץ ו-0:2 במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully