וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עומד מאחורי הפרישה המסתורית של סרינה וויליאמס?

סרינה פרשה מהזוגות אחרי יכולת מוזרה ו"וירוס": הרופא דוחה את הטענה למחלה, וגם אחותה מפקפקת. האם זה לב שבור?

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. AP
מכות הגשה מוזרות במיוחד. סרינה/AP

הפרישה המוזרה של סרינה וויליאמס מטורניר ווימבלדון ממשיכה לעלות תהיות בעולם הטניס. כזכור, סרינה הודחה על ידי אליז קורנה מטורניר היחידות, אבל ביום שלישי היא ואחותה ונוס סיימו את דרכן בטורניר הזוגות, במשחק שנמשך שלושה משחקונים בלבד. סרינה הסבירה את הפרישה ב"וירוס שגרם למחלה".

במשחקון ההגשה שלה סרינה הגישה ארבע שגיאות כפולות (!), כשההגשות בקושי עוברות את הרשת. היא נראתה לא מרוכזת ומבולבלת, וטענה שהיא חולה וסובלת מווירוס, אבל לפי הרופא שבדק אותה על המגרש, הדופק שלה, לחץ הדם שלה וטמפרטורת הגוף היו נורמליים לחלוטין. יש לציין כי רופא אחר ציין שגם אם הייתה חולה, הווירוס לא אמור להשפיע על הקואורדינציה שלה בצורה כל כך בוטה. גם התגובה של ונוס עוררה עניין: ונוס לא נראתה מודאגת ממצבה הבריאותי של אחותה הקטנה, אלא בעיקר מתוסכלת ועצבנית.

מה קרה שם?

התקרית הזאת מגבירה את השמועות על משבר אישי של סרינה על רקע יחסיה עם המאמן פטריק מורטוגולו, שעמו הגיעה לשיאים בשנתיים האחרונות, אך לאחרונה היחסים ביניהם הפכו ל"מקצועיים בלבד", כדבריו. האחות למחצה של סרינה, אישה פרייס, אמרה שסרינה לא נראתה חולה לפני המשחק, ושהיא לא יודעת על שום תרופה שהיא לוקחת. "היא בעיקר נראתה עצובה ואמוציונלית, נכון?", אמרה פרייס.

יש לציין שזה מתווסף לשורה של תקריות מסתוריות של סרינה. בנובמבר 2011 היא טענה להתקף חרדה, כשלא פתחה את הדלת לבודק סמים שהגיע לביתה בלוס אנג'לס. ב-2010 היא יצאה לחופשה ארוכה, אחרי שטענה כי דרכה על זכוכית שבורה במסעדה במינכן ושהפציעה כפתה ניתוח. המסעדה במינכן מעולם לא זוהתה. וויליאמס אמורה לשחק בשבוע הבא באליפות שבדיה, ויהיה מעניין לראות את יכולתה בשטוקהולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סרינה וויליאמס אחרי הפרישה מווימבלדון, בחשבון האינסטגרם שלה. מתוך האינסטגרם של סרינה וויליאמס, צילום מסך
חולה? תמונה שסרינה העלתה לחשבון האינסטגרם שלה אחרי הפרישה/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של סרינה וויליאמס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully