וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת טרויצקי: דג'וקוביץ' בביקורת חריפה על ראשי הטניס

נולה יצא להגנת חברו הסרבי שהושעה לשנה: "לא הסבירו לו את ההשלכות. לא בוטח בהם, לא מאמין במערכת, נגד השחקנים"

נובאק דג'וקוביץ' יצא אתמול (שלישי) בהתקפה אמוציונלית על ראשי הטניס העולמי וראשי המלחמה בסמים בספורט, בעקבות ההשעיה של ויקטור טרויצקי, חברו הסרבי (69 בעולם). טרוצקי הושעה בתחילה ל-18 חודשים, לאחר שלא ניגש לבדיקה לחומרים אסורים במהלך טורניר מונטה קרלו. לאחר מכן העונש שלו קוצץ ל-12 חודשים.

טרויצקי, שהסביר את היעדרותו בכך שהיה חולה ולכן לא הגיע לבדיקה, טוען כי לא הובהרו לו ההשלכות של פספוס הבדיקה, ושהביא דגימה ביום שלמחרת.

ויקטור טרויצקי טניסאי סרבי. רויטרס
היה חולה. טרויצקי/רויטרס

"ויקטור הוא חבר טוב שלי", אמר דג'וקוביץ' על טרויצקי, "אני מכיר אותו מגיל 8, הייתי מעורב מאוד במקרה שלו. כשבוחרים בך באופן רנדומלי לבדיקה כזו, הנציגים של WADA, מסוכנות למלחמה בסמים, הם אמורים להבהיר לך את המצב בכללותו ואת כל החוקים והתקנות, ולהסביר אילו השלכות יש לכל עבירה ומה עלול לקרות אם אתה לא מספק את הבדיקה. הנציגה לא עשתה את זה.

"קודם כל, הבדיקה שלו נמצאה שלילית. אני לא אומר שהוא לא אשם בכלום, אבל הוא נאלץ לעבור בדיקה כשהוא על סף עילפון... הוא נשאל אם הוא יכול להימנע מלתת דגימת דם ולתת אותה למחרת, ולא בגלל שהוא רצה להסתיר משהו, אלא בגלל שהוא הרגיש רע.

"שמעתי שגם אנדי מארי אמר שהוא רוצה לעשות משהו בנידון, להבטיח שתהיה מעבדה שתעקוב אחרי הבדיקות שלו. זה אומר הכול. אני לא בוטח בהם יותר. אין לי אמון במה שקורה. מבחינתי, כל התהליך של בית הדין הוא נגד השחקן והזכויות שלו".

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Clive Brunskill, GettyImages
עצבני. דג'וקו/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully