וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו: "אני עם ראש מורם, אבל הלב כואב מאוד"

יוליה גלושקו מסכמת משחק ענק שהסתיים באכזבה: "דניאלה שיחקה מדהים". מאמנה: "יוליה שווה טופ 20 אך אין מחיר לניסיון"

יוליה גלושקו סיימה הערב (שבת) את חלקה באליפות ארצות הברית עם הפסד אכזרי במיוחד. הטניסאית הישראלית, שנהנתה ממסע חלומי בגרנד סלאם האחרון של העונה, הודחה בסיבוב השלישי עם הפסד 3:6, 7:5, 7:6 (4) לסלובקית דניאלה האנטוחובה (48 בעולם), כאשר היא מאבדת לא פחות מארבע נקודות משחק.

"אני מסיימת את השבוע הזה ברגשות מעורבים", אמרה גלוושקו, "בראש אני יודעת שאני צריכה להיות חיובית ולצאת עם ראש מורם מהשבועיים האחרונים, אבל בלב זה כואב מאוד. דניאלה שחקנית עם המון ניסיון והיא שיחקה מדהים בנקודות החשובות. אני צריכה כמה שעות לעצמי כדי להבין מה אובייקיטיבית אני צריכה לעשות טוב יותר כדי ללמוד ולהשתפר לפעם הבאה".

על הנקודות החיוביות מהשבוע הפנטסטי שעברה היא אמרה: "אני לוקחת את הביטחון והטניס הטוב לתחרויות הקרובות לפני שאני חוזרת. אני רוצה להודות לצוות המדהים שלי בראשות אסף אינגבר, למאמן שלי לירן קלינג, ליורם מנחם מאמן הכושר, לסב החבר שלי שהיה לצידי כל הזמן ועזר מאוד, ובהזדמנות הזו אני רוצה להודות לאיגוד הטניס על התמיכה לאורך השנים ולאחל לכולם בארץ שנה טובה, שנה של ספורט, הצלחות והמון בריאות".

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. AP
הפסד כואב/AP

מאמנה של גלושקו, לירן קלינג, סיכם באכזבה: "זה הפסד כואב מאוד. אין לי מילה רעה להגיד על יוליה. היא נלחמה ונתנה הכול, ובעיקר הראתה שמקומה בטופ של הטניס. במשחק הזה הוכח שלניסיון אין מחיר וגם שיוליה שווה טופ 20 ברמה ועדיין צעירה וכוחה במותנה. דניאלה שיחקה יוצא מן הכלל בנקודות המשחק שהיו ליוליה. בסך הכול היו לנו שבוע וחצי נהדרים ואנחנו יוצאים מהם מחוזקים מאוד ומוכנים לסיים את השנה הכי חזק שאפשר. אני מודה לאסף אינגבר שעומד מאחורי כל הצוות, דוחף ומאמין וליורם מנחם, מאמן הכושר, לעודד טייג וכמובן לאיגוד הטניס שתמיד מאחורינו".

אסף אינגבר, המנהל המקצועי באקדמיה לטניס תל אביב ומאמנה הראשי של גלושקו, סיכם את המסע המרתק: "אנחנו גאים שיש לנו אלופה אמיתית ושחקנית טופ 100 בדירוג. היום הוכח שטופ 20 זו הרמה שלה. יוליה צריכה להמשיך להתרכז בעבודה הקשה במטרה להתברג במקום שאליו היא ראויה להגיע. אין ספק שהתחרות, מעבר לכל דבר אחר, עזרה ליוליה לצבור ביטחון ולהאמין בדרך שלה. היום הכל יכול להיות אחרת ואנחנו ניקח את הדברים הטובים מכל התחרות, ובעיקר את האופי והלחימה כדי למנף אותם במקביל לעבודה הקשה שבשגרה. אנחנו גאים בגלושקו, בצוות ובמשפחה כולה ומודים לאיגוד הטניס על התמיכה ולכל האנשים שעוזרים לנו להגשים את החלום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully