וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארצות הברית: שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון

המשבר של הישראלית הולך ומעמיק: המדורגת 62 בעולם הושפלה עם 6:4, 7:6 (5) מול ארואברנה המדורגת 115 בעולם

כבר שבועות שזה נראה רע והערב (שלישי) המשבר החריף בקריירה של שחר פאר הגיע לשפל נוסף. הישראלית, המדורגת במקום ה-62 בעולם, הפסידה כבר בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית לאחר 6:4, 7:6 (5) מביך במיוחד מול לארה ארואברנה הספרדיה בת ה-20, המדורגת במקום ה-115 בעולם, שעלתה מהמוקדמות. לספרדיה בת ה-20 זו הייתה בסך הכל הופעה שנייה בטורניר גרנד סלאם, כשבפעם שעברה היא הובסה 6:1, 6:1 על ידי אנה איבנוביץ' ברולאן גארוס השנה.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
אין סיבה לחגוג. פאר במשחק הערב/רויטרס

ארואברנה תשחק בסיבוב השני נגד ילנה ינקוביץ' הסרבית (30), שהביסה 1:6, 2:6 את קטרינה בונדרנקו האוקראינית, שחר פאר תנסה להתאושש מהמשבר בפעם הבאה. פאר הגיעה בשנה שעברה לסיבוב השני, כך שהיא צפויה לאבד נקודות דירוג משמעותיות מאוד שיורידו אותה עוד יותר נמוך מהמקום אליו הגיעה כבר. לפאר זהו הפסד חמישי ברציפות, אחרי שהודחה מהטורניר האולימפי על ידי מריה שראפובה והפסידה גם במונטריאול, סינסינטי וניו הייבן כבר במשחק הראשון.

פאר בסך הכל ניצחה פעמיים בלבד משחק בטורניר גרנד סלאם מתחילת השנה ולמעשה לא עברה את הסיבוב השני בסבב הטורנירים החשוב והיוקרתי ביותר בעולם מאז ינואר 2011, אז הגיעה לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה.

לארה ארואברנה טניסאית ספרדיה. רויטרס
אפילו היא לא האמינה שתצליח לעלות. ארואברנה/רויטרס

מהלך המשחק

ארואבנרה שמרה על ההגשות שלה ועלתה ל-0:1, פאר לא הצליחה לשמור על ההגשות שלה ונשברה בדרך לפיגור 2:0. הספרדיה הצליחה לשמור על ההגשות שלה במשחקון הבא ועלתה כבר ל-0:3. פאר המשיכה לזייף וארואברנה שברה אותה שוב בדרך ל-0:4 קל. ארוארבנה שמרה על המשחקון שלה על האפס ועלתה ל-0:5 פשוט מביך מבחינת פאר. בשלב הזה הצליחה הישראלית להתעורר מעט ושמרה על ההגשה שלה אחרי משחקון ארוך וזה 1:5. פאר הצליחה להתאושש מעט ושברה בדרך ל-5:2. הישראלית המשיכה במומנטום, שברה שוב ושמרה על ההגשה שלה, אבל הספרדיה הצעירה לא נלחצה וסגרה סיפור עם 4:6.

פאר פתחה טוב את המערכה השנייה, שברה כבר במשחקון הראשון ושמרה על ההגשה שלה במשחקון הבא בדרך ל-0:2. הספרדיה התעוררה במשחקון הבא, הצליחה לשמור על ההגשות שלה אחרי משחקון צמוד ומותח וצימקה ל-2:1. פאר הובילה כבר 15:40 במשחקון הבא, אך ארואברנה הצליחה לזכות בארבע הנקודות הבאות בדרך ל-2:2. הספרדיה שמרה על ההגשות שלה בקלות והשלימה את המהפך בדרך ל-2:3. ארואברנה גם שמרה על ההגשה שלה ועלתה ל-2:4, אך לא עמדה בלחץ ונשברה בדרך ל-3:4. פאר הצליחה לשמור על ההגשה שלה ואיזנה ל-4:4. פאר הובילה כבר 30:0 על ההגשה של ארואברנה, אבל הספרדיה לא נלחצה וזכתה בארבע הנקודות הבאות בדרך ל-4:5. פאר שמרה על ההגשות שלה ואיזנה ל-5:5, אך גם הספרדיה לא נלחצה ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-5:6. פאר שמרה על ההגשות שלה והמערכה הלכה לשובר שוויון, שם פאר הובילה כבר 3:5, אך הספרדיה הלא מנוסה הצליחה להתאושש מזה וזכתה בארבע הנקודות הבאות בדרך ל-6:7 וזה משחקון, מערכה ומשחק לטובת ארואברנה שרושמת ניצחון ראשון שלה במסגרת טורניר גרנד סלאם.

* אנדי רם ויוני ארליך יצאו לדרך בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות עם ניצחון 6:7 (3), 2:6 מול דניס איצומין האוזבקי ומיכאיל אלגין הרוסי.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
משבר חריף. פאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully