וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה נמשכת: נובאק דג'וקוביץ' אלוף מונטריאול

המאסטרו הסרבי גבר 2:6, 6:3, 4:6 על מרדי פיש, עלה למאזן 1:53 העונה, וממשיך שנה מדהימה ששוברת את שיאי הענף

נובאק דג'וקוביץ' המחיש הלילה (בין ראשון לשני) שוב את הדומיננטיות המדהימה שלו השנה בסבב ה-ATP, לאחר שגבר 2:6, 6:3, 4:6 על מרדי פיש בגמר טורניר מונטריאול (סך פרסים: 2.43 מיליון דולר).

פיש (8 בעולם) הקשה מאוד על דג'וקוביץ', לקח לו מערכה אחת, ובסיום אף הציל מולו שלוש נקודות משחק, אבל בסופו של דבר הסרבי ניצח אחרי שעתיים ו-22 דקות, בעוד ערב בלתי נשכח בשנה בלתי נשכחת, בתואר התשיעי השנה של האלוף.

נולה, המדורג מספר 1 בעולם כמובן, הגיע למשחק הזה עם מאזן בלתי נתפס של 1:52. עכשיו הוא לא רק שיפר את המאזן, הוא גם שמר על סטטיסטיקה מושלמת על מגרשים קשים העונה (0:29, זכיות באוסטרליה, דובאי, אינדיאן וולס, מיאמי ועכשיו מונטריאול). עכשיו הוא הפך לטניסאי הראשון שמצליח לזכות בחמישה טורנירי מאסטרס 1000 בשנה אחת, אחרי שרוג'ר פדרר ורפאל נדאל הצליחו בשנותיהם הגדולות לזכות בארבעה "בלבד". אחרי שגם זכה בווימבלדון (דשא) ובמדריד ובבלגראד (חימר), זו פשוט שנה היסטורית. בנוסף, ולא שזה באמת חשוב, דג'וקוביץ' גם זכה הלילה ב-450 אלף דולר.

מרדי פיש, מנגד, יתנחם בזכייה של חצי מהסכום, וגם מהעובדה שהוא הפסיד לטניסאי הטוב בעולם. פיש, שזכה בטורניר אטלנטה והגיע לגמר לוס אנג'לס, הוא ללא ספק האמריקאי הבכיר כיום בעולם הטניס, ונמצא בכושר מצוין לקראת אליפות ארה"ב שתיפתח בסוף החודש בפלאשינג מדו.

סרינה וויליאמס ממשיכה לדרוס: זכתה בטורניר טורונטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully