וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: צרפת עלתה לחצי הגמר עם 0:3 על גרמניה

צונגה ולודרה ניצחו וממתינים לארה"ב/ספרד. שוויץ השלימו 0:3 על פורטוגל, דג'וקוביץ' הפסיד בזוגות, שבדיה-סרביה 2:1

נבחרת הדייויס של צרפת, שנעצרה בשנה שעברה רק בגמר דרמטי במיוחד מול סרביה, הצליחה לעלות היום (שבת) לחצי הגמר. השחקנים של גי פורז'ה השלימו ניצחון 0:3 מרשים במיוחד על גרמניה בחימר של שטוטגרט. ג'ו ווילפריד צונגה ומיכאל לודרה ניצחו 6:7 (4), 4:6, 4:6 את כריסטופר קאס ופיליפ פצשנר תוך שעתיים ורבע.

הצרפתים, שהתחילו את המפגש עם ניצחון דרמטי של רישאר גאסקה על פלוריאן מאייר לאחר שחזר מפיגור של שתי מערכות והמשיכו עם ניצחון קליל של גאל מונפיס על פיליפ קולשרייבר, יפגשו בחצי גמר מסקרן במיוחד את המנצחת במפגש בין ארצות הברית לספרד, שמתקיים בסוף השבוע במקביל באוסטין, טקסס. הנבחרת של אלברטו קוסטה מובילה בינתיים 1:2 ועושה רושם שהיא בדרך לניצחון, אבל בדייויס אף פעם אי אפשר לדעת. בשבת האמריקאים חזרו לתמונה במשחק הזוגות. האחים בוב ומייק בריאן הפסידו במערכה הראשונה 7:6 מול מרסל גרנולרס ופרננדו ורדאסקו, אבל ניצחו בהמשך 4:6, 4:6, 4:6 וצימקו את המפגש ל-2:1 כדי להעביר את ההכרעה ליום האחרון.

בצד השני של ההגרלה הבטיחה כבר ארגנטינה את מקומה בחצי הגמר לאחר 0:5 מול קזחסטן, והיא צפויה לפגוש את אלופת השנה שעברה, סרביה, שמוליכה 1:2 על שבדיה. אלוף ווימבלדון הטרי נובאק דג'וקוביץ' לא נטל חלק במשחקי היחידים, בשל פציעה. למרות זאת, נולה כן שובץ למשחקי הזוגות. המדורג מספר אחת בעולם שיתף פעולה יחד עם ננאד זימוניץ' (6 בזוגות) והשניים נחלו הפסד מפתיע במיוחד, 6:4, 7:6 (5), 7:5 לרוברט לינדשטדט וסימון אספלין. אלופת אשתקד עדיין מוליכה 1:2 בהתמודדות וקשה להאמין שהיא לא תעלה לחצי הגמר, כשמחר ינקו טיפסרביץ' (29) ישחק מול מיכאל רידרשטדט (297) ו-ויקטור טרויצקי (16) אמור לשחק מול ארבין אלסקוביץ', שפרש ממשחק היחידים שלו בשישי בגלל פציעה.

ההגעה של רוג'ר פדרר למשחק הדייויס של שוויץ עזרה מאוד לנבחרת המקומית, שהשלימה ניצחון 0:3 על פורטוגל. המדורג מספר שלוש בעולם חבר לסטניסלס ואווינקה בזוגות והשניים ניצחו 3:6, 4:6, 4:6 את פדריקו גיל ולאונדרו טבארס. שוויץ תתמודד בפלייאוף על כרטיס לבית העליון לשנה הבאה. זאת לאחר שפדרר וגם ואווינקה (15 בעולם) ניצחו את משחקי היחידים שלהם.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully