וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון 2011: פטרה קביטובה זכתה בטורניר

הצ'כית בת ה-21 זכתה בטורניר הגרנד סלאם הראשון שלה בקריירה, אחרי שניצחה את מריה שראפובה 3:6, 4:6

פטרה קביטובה זוכה טורניר ווימבלדון עם צלחת. Julian Finney, GettyImages
אלופת ווימבלדון חדשה ומפתיעה. פטרה קביטובה/GettyImages, Julian Finney

פטרה קביטובה ניצחה את מריה שראפובה בגמר ווימבלדון 2011 3:6, 4:6, והשלימה טורניר מפתיע במשחק מצוין. הסינדרלה הצ'כית בת ה-21, המדורגת 8 בעולם, לא התרגשה מגמר הגרנד סלאם הראשון שלה, וחוץ מהמשחקון הראשון אותו שמטה, היתרון שלה לא עמד בספק במשך כל המשחק.

הגמר המפתיע, שלא בטוח שרבים היו מהמרים על זהות שתי המשתתפות בו, לא התעלה לרמה גבוהה והתאפיין בשבירות רבות. שראפובה, שלא הפסידה מערכה אחת בדרכה לגמר, לא הצליחה להגיע לרמה של יריבתה, קביטובה, שהפכה לטניסאית הצ'כית הראשונה שזוכה בווימבלדון מאז יאנה נובוטנה שעשתה זאת ב-1998.

מריה שראפובה – טניסאית רוסיה, מאוכזבת. Clive Brunskill, GettyImages
לא הצליחה להתמודד עם ההפתעה הצ'כית. מריה שראפובה/GettyImages, Clive Brunskill

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: 3:6 לקביטובה

מריה שראפובה התחילה את המשחק טוב, וכבר במשחקון הראשון הצליחה לשבור את פטרה קביטובה. אבל הצ'כית לא ממש התרשמה, והחזירה בשבירה במשחקון השני. המשחקון השלישי הארוך הסתיים לבסוף בניצחונה של קביטובה, שעלתה ליתרון 1:2. בשני המשחקונים הבאים לא הייתה שבירה, אך במשחקון השישי שוב הצליחה קביטובה לשבור, והיתרון שלה עמד על 2:4. העובדה שמדובר בגמר הגרנד סלאם הראשון שלה לא ערערה את הצעירה, שניצחה גם את המשחקון הבא בקלות, ולקחה לבסוף גם את המערכה בתוצאה 3:6.

מערכה שנייה: 4:6 לקביטובה

קביטובה מתחילה את המערכה השנייה באותו מקום בו היא סיימה את הראשונה וניצחה את שני המשחקונים הראשונים. שראפובה סוףסוף הצליחה לנצח משחקון ועשתה זאת בצורה מרשימה. קביטובה הובילה 1:2. שראפובה הצליחה לשבור עם משחקון טוב נוסף, והשוותה ל-2:2. המשחקון החמישי במערכה היה אחד הארוכים במשחק, ושראפובה הייתה קרובה לנצח בו, אבל אחרי נדנדה, הצליחה קביטובה לשבור לבסוף ועלתה ל-2:3. שראפובה שוב שברה את קביטובה אחרי משחקון נוסף שהגיע לשוויון (3:3) קביטובה ניצחה את שני המשחקונים הבאים ועלתה ל-5:3. שראפובה הגישה כדי להציל את הגמר הזה וניצחה בקלות. קביטובה הגישה וניצחה בקלות במשחקון. יש לנו אלופת ווימבלדון חדשה. הידד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פטרה קביטובה, מריה שראפובה לפני גמר ווימבלדון 2011. GettyImages
גמר שאף אחד לא היה מהמר עליו לפני הטורניר. קביטובה ושראפובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully