וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ניצח ועלה לסיבוב השני בווימבלדון

המחבט הבכיר של ישראל גבר 4:6, 1:6, 4:6 על פדריקו גיל והציל קצת מיוקרת הטניס הישראלי: "מקווה לטוב בהמשך"

דודי סלע הציל היום (שני) קצת מכבודו ומיוקרתו של הטניס הישראלי, לאחר שגבר בשלוש מערכות על הטניסאי הפורטוגלי פדריקו גיל (94 בעולם) בשלוש מערכות, 4:6, 1:6, 4:6 בסיבוב הראשון. המחבט הבכיר של ישראל (84 בעולם) העפיל לסיבוב השני לאחר שעה ו-52 דקות.

סלע אמר לוואלה! ספורט לאחר הניצחון: "שיחקתי מאוד יציב במשך כל המשחק. אני שמח שעברתי את הסיבוב הראשון. אני מרגיש מוכן ליריב הבא ואני הולך לתת 100 אחוז ומקווה לטוב".

אולי זה סמלי ואולי לא, אבל בדיוק על אותו מגרש (מספר 8) בו הודחה לפני כן שחר פאר, עלה סלע וניצח את המשחק. הטניסאי הישראלי פתח את ההתמודדות בהססנות קלה, כשגיל הצליח לעלות ליתרון במערכה הראשונה, אלא שסלע התאושש, התעורר ובעזרת מספר שבירות ניצח את המערכה הראשונה לאחר 39 דקות.

המערכה השנייה כבר הייתה מבחינת סלע הרבה יותר קלה עם ניצחון תוך 33 דקות, כאשר במערכה השלישית שוב גיל ניסה להוות יריב ראוי, הפורטגלי שמר על חבטות ההגשה שלו כמעט לאורך כל המערכה אבל סלע העלה הילוך לקראת הסיום כדי לסגור את הסיפור תוך 36 דקות בשלישית ולנצח את המשחק.

סלע הגיע לווימבלדון לאחר שזכה לא מכבר בטורניר נוטינגהאם, ועם זכייה של שלושה תארים ברציפות בסבב הצ'לנג'ר ו-15 ניצחונות רצופים, רוצה להעפיל לסיבוב השני. הישג השיא של סלע בטורניר הדשא בלונדון היה ב-2009 אז הגיע לשמינית הגמר, שם פגש את נובאק דג'וקוביץ'. אולי הפעם שוב?

מהלך המשחק

מערכה ראשונה: 4:6 לדודי סלע

דודי סלע פתח את המשחק אבל כבר נשבר במשחקון הראשון, גיל שמר על ההגשות ועלה ל-0:2. סלע צימק במשחקון השלישי. במשחקון הבא הישראלי כמעט השיג שבירה, אבל גיל זכה לבסוף במשחקון ועלה ל-1:3. סלע שמר על ההגשות והוריד ל-3:2. במשחקון הבא סלע השיג ארבע נקודות רצופות וניצח על ה-0. למרות שהצליח למתוח אותו עד שוויון, סלע שמר על ההגשות ועלה לראשונה ליתרון. אחרי משחקון ארוך, שמר גיל על החבטות שלו ואיזן ל-4:4. דודי עלה ל-4:5, ולאחר מכן הצליח להשיג שבירה שניה על החבטות של גיל כדי לנצח את המשחקון והמערכה 4:6 בתום 39 דקות של משחק.

מערכה שניה: 1:6 לדודי סלע

דודי סלע המשיל במומנטום לאחר שניצח את המערכה הראשונה וזכה בשלושת המשחקונים הראשונים. גיל צימק אבל דודי שמר על ההגשות ועלה ל-1:4. גם לאחר מכן המשיך סלע לשמור על יציבות כאשר ניצח את שני המשחקונים הבאים וניצח גם את המערכה השנייה, 1:6, זאת לאחר 33 דקות.

מערכה שלישית: 4:6 לדודי סלע

כל אחד מהטניסאים שמר על חבטות ההגשה שלו במשחקונים הראשונים, וגיל עלה ל-1:2. גם סלע וגם גיל המשיכו להתעקש על הסרבים שלהם והמערכה התנהלה בצורה צמודה כשגיל הוביל 2:3 , ואחר כך ל-3:4. אלא שכאן סלע העלה רמה במשחק שלו ומכאן ואילך ניצח את שלושת המשחקונים הבאים בדרכו לניצחון במערכה 4:6 ובמשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully