וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון בווימבלדון

הטניסאית הישראלית הפסידה 5:7, 6:4, 6:4 לפרבאק וסיימה את דרכה בסיבוב הראשון באול-אינגלנד, לראשונה בקריירה

התקופה הרעה של שחר פאר לא נעצרה גם היום (שני) עם פתיחת טורניר ווימבלדון. הטניסאית הישראלית הבכירה (22 בעולם) הודחה לראשונה בקריירה כבר בסיבוב הראשון בווימבלדון, והיא תמשיך לאבד נקודות בסבב מאחר שבשנה שעברה היא הגיעה לסיבוב השני. פאר הפסידה לרוסיה קסאניה פרבאק (89 בעולם) 5:7, 6:4, 6:4, כאשר זה היה הפסדה הרביעי ברציפות בסבב המקצועני.

מי שחיפה קצת על ההדחה של פאר ופתח את הטורניר ברגל ימין הוא דודי סלע, שניצח היום את פדריקו גיל בסיבוב הראשון של הטורניר 4:6, 1:6, 4:6. לעומת הכושר בו נמצאת פאר, סלע הגיע לווימבלדון אחרי שלושה תארים ו-15 ניצחונות רצופים בסבב הצ'לנג'ר.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
ההפסד יוריד אותה עוד כמה שלבים בדירוג העולמי. שחר פאר/רויטרס

מהלך המשחק

פאר פתחה את המשחק עם אחוזי הצלחה טובים בהגשות הראשונות, ובמשחקון השישי השיגה שבירה ראשונה כדי לעלות ליתרון 2:4. למרבה הצער, הרוסיה הצליחה להגיב בשבירה מיידית ולהשוות ל-4:4. במשחקון התשיעי שבו היא הגישה, הצליחה פאר להציל נקודת שבירה לטובת הרוסיה ויצאה מהלחץ כשעלתה ל-4:5 ונמנעה מהפסד במשחקון שלישי רצוף. לעומת יריבתה, פאר הרבתה בטעויות בלתי מחוייבות, אבל הצליחה לשמור על ההגשה ולעלות ל-5:6. במשחקון ה-12 פאר הצליחה לנצל את נקודת השבירה השלישית שהשיגה כדי לנצח 5:7 במערכה הראשונה.

למרות המומנטום החיובי של שחר פאר, היא התקשתה מאוד מול יריבתה גם במערכה השניה, ובמצב של 2:2 הרוסיה הצליחה להשיג שבירה ולעלות ליתרון. למזלה של פאר היא הצליחה להגיב בזמן ולבצע מהפך בדרך ליתרון 3:4. חוסר היציבות של פאר שוב נתן את אותותיו, ופרבאק המשיכה לנצל את הטעויות של הישראלית כדי לנצח בשני משחקונים ברצף ולהחזיר לעצמה את היתרון. במשחקון העשירי של המערכה הרוסיה שמרה על ההגשה שלה וניצחה 4:6 כדי להשוות ל-1:1.

במשחקון השלישי והמכריע פאר השיגה שתי נקודות שבירה במצב של 1:2 לטובתה, אך לא ניצלה אותן. פרבאק שמרה על קור רוח כשבמקביל פאר חצתה כמות של 40 טעויות בלתי מחויבות. הנתון הזה עבד לטובתה של הרוסיה שהשיגה שבירה חשובה כדי לעלות ליתרון 2:4. בניסיונות האחרונים שלה פאר, הצליחה לשמור על ההגשה שלה ולצמק ל-5:4, אלא שהרוסיה שמרה על ההגשה שלה במשחקון העשירי כדי להשלים ניצחון גדול מבחינתה, בהופעת הבכורה שלה בווימבלדון. פאר סיימה עוד משחק נוראי עם נתון שהיא תרצה לשכוח כמה שיותר מהר - 50 טעויות בלתי מחויבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully