וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בסיבוב הראשון באיסטבורן

הישראלית המשיכה בתקופה הרעה גם על הדשא, כשנכנעה 7:5, 6:3 למריה חוזה מרטינז סאנצ'ז (72 בעולם). ניצחון מרשים לונוס

שבועיים אחרי הדחתה המוקדמת בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס אחרי הפסד למריה חוזה מרטינז סאנצ'ז, רשמה הערב (שני) שחר פאר הפסד מאכזב נוסף לספרדיה, הפעם בסיבוב הראשון של טורניר איסטבורן.

הטניסאית הישראלית, שירדה בשבוע שעבר למקום ה-22 בעולם, קיוותה לפתיחה טובה לעונת הדשא שלה כשהגיעה לטורניר ההכנה לווימבלדון (סך פרסים של 618 אלף דולר), אך שוב לא יכלה למדורגת 72 בעולם והפסידה 7:5, 6:3.

פאר דווקא פתחה היטב ושברה כבר בפתיחה בדרך ליתרון 0:2, אבל סאנצ'ז הגיבה היטב ואיזנה ל-2:2. שתי הטניסאיות שמרו על הגשותיהן בשבעת המשחקונים הבאים, אבל דווקא כשהגיע תורה של פאר להגיש ביתרון 5:6 השיגה הספרדיה שבירה קריטית וניצחה 5:7 במערכה.

גם המערכה השנייה נפתחה עם שבירה של פאר, שהתאזנה מיד על ידי סאנצ'ז ל-1:1. למרות קשיים בהגשה הראשונה הצליחה סאנצ'ז לשמור על הסרב שלה, כשמנגד פאר נשברה פעם נוספת במצב של 2:3. סאנצ'ז המשיכה במומנטום עד ליתרון 2:5, וסגרה עניין עם 3:6 במערכה וניצחון במשחק בתוך שעה ו-32 דקות.

ניצחון מרשים לונוס וויליאמס במשחק החזרה שלה

חמישה חודשים אחרי שפרשה במהלך משחקה בסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה מול אנדראה פטקוביץ' בגלל פציעה ברגלה, חזרה הערב ונוס וויליאמס למגרשים ורשמה ניצחון מצוין מול אותה פטקוביץ'.

האמריקאית המנוסה הגיעה יחד עם אחותה סרינה, שלא שיחקה כמעט שנה, לאיסטבורן כדי לחזור לכושר לקראת פתיחת טורניר ווימבלדון בשבוע הבא, והפגינה ניצוצות מבטיחים בסיבוב הראשון מול הגרמניה המוכשרת.

וויליאמס בת ה-31 פתחה את המשחק, שנערך תחת רוחות חזקות, עם שתי שגיאות כפולות ונשברה בשלב מוקדם, אבל התעשתה בזמן וניצחה 5:7 במערכה הראשונה. פטקוביץ' המשתפרת הגיבה עם 5:7 משלה במערכה השנייה, אבל וויליאמס העלתה הילוך כמו שהיא יודעת במערכה השלישית בדרך לניצחון 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully