וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נה לי: "קשה לנשים מבוגרות להגשים חלומות"

הסינית, שזכתה ברולאן גארוס, צחקה על אלה שאמרו שהיא מבוגרת: "זה חלום". סקיאבונה: "היה לי טורניר פשוט פנטסטי"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יותם בן דוד

נה לי עשתה היום (שבת) היסטוריה. הטניסאית הסינית ניצחה 4:6, 6:7 (0) את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה וזכתה בטורניר הרולאן גארוס. עבור לי וגם עבור המדינה שלה זהו תואר גרנד סלאם ראשון אי פעם ותהיו בטוחים שהחגיגות יהיו בהתאם. לעומת זאת, לסקיאבונה נעצר רצף של 13 ניצחונות רצופים בטורניר לאחר שזכתה בו בשנה שעברה.

לי: "בסין בטח מתרגשים"

לי חגגה בסיום ואמרה: "הובלתי 2:4 במערכה השנייה והיא ניסתה לחזור למשחק, אבל ידעתי שאסור לי לתת לה. כולם בסין בוודאי מאוד נרגשים. אני רוצה להודות לכולם על התמיכה. הייתי מאוד לחוצה, אבל לא רציתי להראות את זה. אין ספק שאהיה פה גם בשנה הבאה. היום יש יום הולדת לחברה שלי וזו המתנה שלי בשבילה. תודה לכל מי שתמך בי.

"פרנצ'סקה היא שחקנית חימר, היא מכה טופ ספין וסלייסים מעולה, אז אני בסך הכל ניסיתי לשחק את הטניס שלי ולגרום לה לרוץ. היא שחקנית מצוינת, ואף פעם אי אפשר לדעת מה היא תעשה ואם היא תחזור למשחק, אבל כשהגענו לשובר השוויון אמרתי לעצמי שזו ההזדמנות שלי לנצח. לפני הטורניר, אנשים אמרו שאני לא יכולה להצליח על חימר, עכשיו הם ישנו את דעתם".

"זה חלום שהתגשם. אמרו עלי שאני מתבגרת, וצריך לדעת שבשביל אישה מבוגרת קשה להגשים חלומות".

סקיאבונה: "היא שיחקה טוב מאוד, ניסיתי לדחוף אותה קדימה אבל זה לא הצליח. מגיע לה. אני שמחה להיות כאן כדי להיאבק על התואר הזה, ורציתי מאוד לנצח, אבל אני מאוד שמחה בשבילה.

"היום היה משחק קשה מאוד, אבל אני רוצה לברך את נה לי מפני שהיא התבגרה מאוד בשנה האחרונה ושיחקה מצוין. אני מאחלת לה ליהנות מהרגע הזה כמה שיותר. אני רוצה להודות לטורניר הנפלא הזה. בשבילי, לנשק את החימר כל יום זה משהו פנטסטי. אני אזכור את זה תמיד. תודה גם לאוהדים שלי, שמלווים אותי ומעודדים אותי תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully