וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר עלה לסיבוב השלישי במונטה קרלו

השוויצרי המדורג 2 בטורניר, הביס את פיליפ קולשרייבר 2:6, 1:6 בתוך 50 דקות בלבד. סימון בסיבוב השני, צונגה כבר הודח

רוג'ר פדרר שם היום (שלישי) בצד את הדיבורים על כך שהוא הרבה מעבר לשיא והתרכז בלנצח 2:6, 1:6 את פיליפ קולשרייבר בתוך 50 דקות בלבד בסיבוב השני בטורניר מונטה קרלו בצרפת (על סך פרסים של 2,750,000 יורו). פדרר שמעולם לא זכה בטורניר בריביירה, נכנס למשחק בצורה מצוינת ולא הותיר ליריבו הגרמני כל סיכוי.

השוויצרי המדורג 3 בעולם מתכונן כמו כל בכירי הטניסאים בעולם לרולאן גארוס, אבל השנה הוא לא יגיע לטורניר הפריסאי כפייבוריט לזכייה ואת מירב תשומת הלב ימשכו רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ'. אגב, הסרבי לא הגיע למונטה קרלו בגלל פציעה קלה.

מוקדם יותר ניצח ז'יל סימון (16 בטורניר) את תומאס בלוצ'י הברזילאי 3:6, 2:6 בסיבוב הראשון ואילו פליסיאנו לופז גבר על ינקו טיפסרביץ' 6:4, 3:6, 6:7. מילוש ראוניץ', השחקן המפתיע ביותר בסבב מתחילת השנה, הצליח לעשות בעצמו את העבודה כשניצח 4:6, 5:7 את ארנסט גולביס הלטבי ועלה לסיבוב השלישי. ראוניץ' יפגוש בסיבוב השלישי את המנצח בין דויד פרר ללופז.

ג'ו ווילפריד צונגה המקומי סיים את דרכו בטורניר לאחר שהפסיד 7:6, 6:4 לאיבן ליוביצ'יץ' הקרואטי. בסיבוב השלישי יפגוש ליוביצ'יץ' את תומאס ברדיך, שניצח 2:6, 3:6 את אולבייה רוחוס.

עדכון ראשון: 15:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully