וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "אני חסינה, אבל לא צריכות להיות ביקורות"

4.2.2011 / 21:01

הטניסאית הישראלית הגנה על עצמה ועל נבחרת הפדרציה: "אנחנו נבחרת בבניה". גלושקו: "יש לי יותר ביטחון"

רויטרס

וידאו: אורן קורנפלד
עריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת הפדרציה הישראלית השלימה הערב (שישי) ניצחון 1:2 על בולגריה בבית האירופי/אפריקאי, וסיימה את השלב המוקדם עם מאזן חיובי של 1:2. עם זאת, הניצחון של פולין על לוקסמבורג במפגש המקביל מנע מישראל להעפיל לחצי הגמר, ועל כן נבחרתו של ליאור מור תחל מחר את דרכה במשחקי דירוג על מקומות 5-8 כשתפגוש את רומניה.

ראשונה לעלות למשטח הערב היתה יוליה גלושקו, ששיחה מצוין והשיגה ניצחון 0:6, 2:6 מרשים על אליסה קוצובה. בסיום המשחק ביקשה גלושקו לדבר אל הקהל. "קודם כל תודה רבה, אתם מדהימים - כל השלושה ימים, אין דברים כאלה", אמרה המחבט מספר 2 של ישראל. "כשאתה משחק עבור המדינה שלך אתה רוצה לתת 100 אחוז. אתמול נשברתי, אבל אני יודעת כמה המפגש הזה חשוב". גלושקו נשאלה על השיפור אותו היא מראה לקהל בימים האחרונים ואמרה: "הגעתי למשחק כפייבוריטית והמשכתי את התקופה האחרונה הטובה שלי. היום שיחקתי הכי טוב מכל שלושת הימים הללו. אני משתפרת, מקבלת יותר ביטחון, מרגישה יותר נוח על המגרש. גם אם לא נעלה השנה לבית עליון 2, בשנה הבאה אני אגיע עם הרבה ביטחון למשחקים. זה טוב שאפשר לסמוך לא רק על שחר, ולדעת שגם אני אביא את הנקודות".

קפטן הנבחרת ליאור מור הוסיף: "יוליה הוכיחה שהיא שחקנית מצוינת. היא ממשיכה את התקופה הטובה שלה מה-3-4 חודשים האחרונים, והוכיחה גם שהיא סוג של שחקנית פדרציה, ששואבת את הכוח מהקהל. בתקופה האחרונה היא כאילו התבגרה בחמש שנים, הרבה בזכות צוות האימון שלה שגרמו לה לחשוב טיפה אחרת".

גם שחר פאר עשתה את המוטל עליה, כאשר ניצחה את צבטאנה פירונקובה 6:4, 4:6, 0:6. "רף הציפיות גבוה ואני צריכה להתמודד עם זה. אני מאוד שמחה שניצחתי ושאנחנו לא נילחם על הירידה", הודתה פאר בסיום. "אני משחקת את הטניס הכי טוב שלי בקריירה. זה צריך עוד קצת להתחבר ואני מקווה שתהיה לי שנה מצוינת". לאחר מכן עברה הטניסאית הישראלית הבכירה לסיכומי ביניים של נבחרת הפדרציה הישראלית: "הפסדנו לפולין, אבל ניצחנו את שתי הנבחירות האחרות בבית. אנחנו נבחרת צעירה וטובה, בשנה שעברה היה הרבה יותר קשה להישאר בבית. אנחנו נבחרת בבניה ובשנתיים-שלוש הקרובות נצליח לעלות".

לאחר מכן התייחסה פאר לביקורות שנשמעו כלפי טניס הנשים הישראלי בשבועות האחרונים, ואמרה בהחלטיות: "אני כבר חסינה. תמיד ידברו. אני לא חושבת שצריכות להיות ביקורות. אם הייתי מפסידה בסבב לשחקנית מהטופ 10, לא היו ביקורות. אני משחקת טניס כי אני אוהבת לשחק ולהתחרות וגם לייצג את המדינה. אנשים מעריכים את זה. אני גם יכולה להפסיק לשחק יום אחד, ואז נראה מה יהיה".

עדכון ראשון: 17:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully