וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל גברה על בולגריה 1:2, לא עלתה לחצי הגמר

פאר וגלושקו עשו את המוטל עליהן מול פירונקובה וקוצובה, אך הניצחון של פולין על לוקסמבורג מנע מהן העפלה ל-4 הגדולות

עם תחושה חמוצה-מתוקה, סיימה הערב (שישי) נבחרת הפדרציה של ישראל את השלב המוקדם בבית האירופי/אפריקאי. עוד בפתח המפגש מול בולגריה ידעו בישראל כי ייאלצו לנצח את הבולגריות ובמקביל לקוות לניצחון של לוקמסבורג על פולין על מנת להעפיל לחצי הגמר, אך בסופו של ערב רק חצי מהסיטואציה הוורודה התגשמה: הנבחרת של ליאור מור ניצחה 1:2, אך במפגש המקביל השכילה גם פולין לעשות את המוטל עליה, וקבעה כי ישראל תתמודד מחר (שבת, לא לפני 15:00, ספורט5) מול רומניה בפתיחת משחקי הדירוג על מקומות 5-8. לפחות המקום בבית האירופי/אפרקאי הובטח, וגם זה משהו.

נקודה נוספת שבהחלט ניתן לקחת באור חיובי הערב טמונה במפגש עצמו. בעוד ששחר פאר חזרה מפיגור מערכה בדרך ל-6:4, 4:6, 0:6 על צבטאנה פירונקובה הפצועה, היתה זו שוב יוליה גלושקו שהרשימה והעניקה לנו הרבה תקווה. גלושקו ניצחה את אליצה קוצובה, המדורגת 209 בעולם, 0:6, 2:6 במפגש הראשון של היום, ושוב הראתה שלישראל יש עוד טניסאית פדרציה ראויה מלבד שחר פאר, ודווקא היא זו שהתגלתה כמניה הבטוחה. אז חצי הגמר לא הושג, אך העתיד בהחלט נראה סביר.

יוליה גלושקו - אליצה קוצובה 0:6, 2:6

גלושקו ידעה כי לפני המשחק של פאר עם פירונקובה, היא חייבת שוב לעשות את שלה, ולאחר שני ניצחונות בימים הקודמים, השאיפה שלה הייתה לשמור על מאזן מושלם במשחקי היחידות. הפתיחה העידה כי היא מוכנה, כשלא ריחמה על היריבה המדורגת 209 בעולם, והביסה אותה בלי בעיה 0:6 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה עם שבירה של קוצובה, שאותתה שהיא חוזרת להתמודדות, אבל גלושקו שברה חזרה מיד והשוותה ל-1:1. הבולגריה שמרה בפעם הראשונה במשחק על חבטות ההגשה שלה כשאיזנה ל-2:2, אך ההמשך היה כולו של הישראלית, שניצחה גם במערכה הזו והשאירה את מאזנה במשחקי היחידות בטורניר על 100 אחוזי הצלחה - 0:6, 2:6 בסיום.

שחר פאר - צבטאנה פירונקובה 6:4, 4:6, 0:6

אחרי שישה משחקונים ראשונים צמודים בהם כל אחת מהשחקניות השכילה לשמור על ההגשה, היתה פאר הראשונה לשבור במשחקון השביעי, ועלתה ל-3:4. אלא שבשלב הזה פאר החלה לבצע מספר טעויות, איבדה ריכוז, ופירונקובה ניצלה זאת כדי לשבור חזרה ולהשוות 4:4. בשלב הזה המומנטום עבר באופן מלא לבולגריה, ששמרה על הגשותיה, שברה שוב וניצחה 4:6 במערכה.

בתום המערכה הראשונה סבלה פירונקובה מהתכווציות וירדה לקבל טיפול רפואי, בסיומו שבה למשטח. המדורגת 33 בעולם עוד הצליחה לשבור את פאר בפתיחה ולעלות ל-1:3, אלא שברגע הזה הישראלית חזרה לעניינים, ניצלה את העייפות והצליעה של פירונקובה ושברה פעמיים בחזרה על מנת לנצח מספר משחקונים חשובים ולנצח 4:6 במערכה. בסט השלישי פירונקובה כבר התקשתה לעמוד על הרגליים, לא ניצחה כמעט אף נקודה, והובסה 6:0. פאר חגגה ניצחון נאה.

* במשחק הזוגות חסר המשמעות ניצחו דיה אפטימובה ומגי מליבה הבולגריות 1:6, 4:6 את ולריה פטיוק וקרן שלמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully