וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סטין הנין פרשה מטניס

הטניסאית הבלגית בת ה-28, שתלתה את המחבט כבר ב-2008, הודיעה שלא תוכל להמשיך לשחק עקב פציעה: "רגעים קשים"

ז'סטין הנין הבלגית החביבה הודיעה הערב (רביעי) על פרישה מטניס בשל פציעה במרפק, פציעה שמנעה ממנה לשחק מאז טורניר ווימבלדון בשנה שעברה ועד לפתיחת העונה הנוכחית. להנין בת ה-28 זוהי פרישה שנייה מהמשחק, לאחר שתלתה את המחבט כבר במאי 2008, לאחר שזכתה בשבעה תארי גרנד סלאם: ארבע פעמים ברולאן גארוס, פעם אחת באליפות אוסטרליה בפתוחה ופעמיים נוספות באליפות ארצות הברית.

הנין שהתה במהלך הקריירה כ-100 שבועות במקום הראשון בדירוג העולמי, שהיה גם הדירוג שלה כשפרשה בפעם הראשונה. הבלגית האהובה חזרה לטניס בטורניר בריסביין אשתקד, לאחר שגילתה מחדש את התיאבון שלה למשחק והגיעה לגמר טורניר אליפות אוסטרליה ב-2010. השנה, הנין הודחה כבר בסיבוב השלישי על ידי סבטלנה קוזנצובה.

בהודעה שכתבה למעריציה באתר הרשמי שלה, מסרה הנין: "אני חווה כרגע רגעים קשים מאוד ולצערי אין לי חדשות טובות. ביליתי בימים האחרונים בהרבה בדיקות רפואיות, והם אישרו שהמרפק שלי נפגע מאוד במהלך אליפות אוסטרליה הפתוחה. לצערי לא אוכל להמשיך בתשוקה הגדולה שלי ולבצע את העבודה שלי בצורה הכי טובה שאפשר.

"זה קשה, מאוד קשה מבחינתי, לאחר שחזרתי עם תשוקה כל כך גדולה למשחק. הפעם, הפרישה שלי היא לתמיד, אני הופכת דף מדהים בחיים שלי. עשיתי כל מה שאני יכולה כדי להתגבר על הפציעה, אבל לא הצלחתי להיפטר מהכאבים. סבלתי יותר ויותר עם כל יום שעבר בשבועות האחרונים. כמובן שאני בהלם, אני עצובה. קיוויתי לסוג אחר לחלוטין של קאמבק וסיום אחר לחלוטין. הקריירה שלי הייתה מסע מופלא".

סטייסי אלאסטר, יו"ר ה-WTA, מסרה בתגובה: "ז'סטין הנין פורשת כאחת הספורטאיות הגדולות בעידן שלה. היא הייתה שגרירה נפלאה של טניס הנשים על המגרש ומחוצה לו. רוח הלחימה שלה, האומץ הבלתי נגמר וההצלחה רכשו את הלבבות של מיליוני אוהדים ברחבי העולם. כולנו היינו ברי מזל לחזות שוב ביופי ובאסתטיקה של המשחק שלה בחודשים האחרונים, ואין שום ספק שנתגעגע אליה ולראות אותה מתחרה על המגרש כמו שרק ז'סטין יודעת. בקריירה הצעירה והיחסית קצרה שלה, ז'סטין הספיקה לעשות כל כך הרבה כדי להוות השראה ולהעניק לכל הסובבים אותה, ואני משוכנעת שזה ימשיך להיות חלק ממנה גם בפרק החיים הבא שלה".

ז'סטין הנין טניסאית בלגית. GettyImages
נתגעגע אליה. הנין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully