וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: שחר פאר עלתה לסיבוב השלישי

הישראלית גברה בקלות 3:6, 2:6 על קירסטאה הרומנייה (94 בעולם), ותפגוש את פנטה. ניצחון ראשון לרם וארליך השנה

שחר פאר ממשיכה לנצח במלבורן, והבוקר (חמישי) הטניסאית הישראלית העפילה לסיבוב השלישי באליפות אוסטרליה לאחר שגברה 3:6, 2:6 על סוראנה קירסטאה הרומנית (94 בעולם) בשעה ו-32 דקות. על אף שהישראלית נוהגת להצליח באוסטרליה, ועל אף שבמעמדה העפלתה לסיבוב השלישי מתקבלת בטבעיות, מדובר בעוד הישג יפה לרזומה שלה. פאר, בנוסף לשבחים, הרוויחה בהישגה גם 54,500 דולר.

מה שמעודד מאוד מבחינת פאר היא העובדה שלא איבדה ולו משחקון הגשה אחד במהלך משחק הניצחון. הישראלית שברה את החבטות של יריבתה פעם אחת במערכה הראשונה ופעמיים בשנייה, ושייטה בבטחה לעבר הניצחון. לעומת זאת, ודאי גם פאר לא אוהבת לראות בטור הסטטיסטיקה שלה 35 שגיאות לא מחויבות (לעומת 25 ווינרים).

פאר, המדורגת 12 בעולם ו-10 בטורניר, תפגוש בסיבוב הבא משוכה הרבה יותר גבוהה בדמותה של פלאביה פנטה האיטלקייה המדורגת 25 בעולם ו-22 בטורניר. פנטה גברה הבוקר על לורדס דומינגז לינו הספרדייה (84 בעולם) 2:6, 2:6.

עד היום נפגשו פאר והאיטלקייה חמש פעמים, והמאזן הוא 2:3 לטובת פנטה. לעומת זאת, הישראלית זוכרת שבפעמיים האחרונות שהן נפגשו ידה הייתה על העליונה, כשפאר גברה על פנטה באינדיאן וולס ובאליפות ארה"ב. בשמינית הגמר, כזכור, עשויה פאר לפגוש את הפייבוריטית המקומית סמנתה סטוסור.

פאר, המדורגת 10 בטורניר, רשמה את הישג השיא שלה במלבורן לפני ארבע שנים כשנעצרה רק ברבע הגמר, ובשנה שעברה היא הודחה בסיבוב השלישי. מאוחר יותר עלתה הישראלית גם לסיבוב השני בטורניר הזוגות. פאר ופנג שווי הסינית גברו על טטיאנה מאלק ואנדראה פטקוביץ' הגרמניות 2:6, 3:6. בסיבוב השני יתמודדו השתיים נגד קימיקו דאטה קרום היפנית וז'נג שוואי הסינית.

אנדי רם ויוני ארליך השיגו לפנות בוקר ניצחון משותף ראשון בעונת 2011. הצמד הישראלי המדורג 14 בטורניר הזוגות במלבורן גבר על הצמד הבריטי קולין פלמינג ורוס האצ'ינגס 6:4, 2:6, 2:6. בסיבוב השני יתמודדו רם וארליך נגד הצמד האוסטרלי קרסטן בול וכריס גוצ'יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully