וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: שחר פאר ניצחה, סלע הפסיד לדל פוטרו

הישראלית (12 בעולם) טיילה עם 1:6, 1:6 על יוהנסון (103), בעוד דודי סלע הפסיד 7:6, 6:4, 6:4 לדל פוטרו אחרי קרב קשה

דודי סלע ושחר פאר פתחו הבוקר (שלישי) את דרכם באליפות אוסטרליה, ושני המשחקים הסתיימו בצורה צפויה. במשחק הראשון חואן מרטין דל פוטרו, הארגנטינאי שדורג בעבר 4 בעולם, גבר על סלע בשלוש מערכות 6:7 (13), 4:6, 4:6, אך לא לפני שקיבל פייט קשה מהישראלי, שהציג יכולת לא רעה יחסית לכושרו בזמן האחרון. סלע פתח את השנה בצליעה כשהפסיד בגמר אליפות ישראל ולא הצליח לעבור סיבוב בטורנירי סידני ובריסביין, אך סיפק כמה רגעים יפים של טניס לפני שנכנע.

פאר, מנגד, שעלתה לאחרונה לדירוג השיא שלה (12 בעולם), לא הסתפקה בתוצאה מכובדת, וממש לא התקשתה מול מתילדה יוהנסון (103 בעולם), וגברה עליה תוך 62 דקות בלבד 1:6, 1:6.

דודי סלע - חואן מרטין דל פוטרו 7:6, 6:4, 6:4

דודי סלע (92 בעולם) קיווה לשנות מעט את המומנטום שלו דווקא בגרנד סלאם הראשון של השנה, אבל מול דל פוטרו זה קצת קשה. אומנם הארגנטינאי עדיין נראה חלוד מעט, ובימיו הגדולים ודאי לא התקשה מול טניסאי ברמתו של סלע, אבל גם אחרי פציעה ארוכה יש הבדלי רמות משמעותיים בין הישראלי לארגנטינאי.

דל פוטרו אמנם הגיע לאליפות אוסטרליה הפתוחה כמדורג ה-236 בעולם, אך הראה לפרקים את הפורהנד העוצמתי שהעניק לו בעבר את אליפות ארה"ב. המערכה הראשונה הייתה צמודה ומותחת, ושובר השוויון שלה היה איכותי ומורט עצבים, אבל אחרי שסלע פספס חמש נקודות מערכה, היה ברור שהוא איבד את המומנטום, וכשהפסיד 15:13 ו-7:6, אפשר היה להניח שהוא עומד בפני הפסד.

משם "דלפו", שב-2009 ניצח בגמר הפלאשינג מדו את רוג'ר פדרר בהצגה גדולה וזכורה במיוחד, השתלט על המשחק בשתי המערכות הבאות והשלים ניצחון. מאז הקאמבק שלו, דל פוטרו במאזן 3:2, וכדי להתקדם בטורניר הוא ודאי יצטרך להציג יכולת משופרת.

מהלך המשחק:

סלע אומנם נהנה מתמיכה קולנית של הקהל הישראלי במלבורן, אבל מי שפתח חזק יותר את המשחק היה הארגנטינאי, ששבר מהר ועלה ל-1:4. סלע לא נבהל, והגיב בשבירה משלו כדי להשוות ל-4:4. הישראלי שמר על ההגשות עד לשובר השוויון, ושם קיבלנו את המותחן האמיתי. השניים ניהלו משחק צמוד, סלע איבד חמש הזדמנויות עם נקודות מערכה, אבל בסופו של דבר הסרבים של דל פוטרו היו עוצמתיים מדי עבור הישראלי (10 אסים רק בסט הראשון), ואחרי שובר שוויון שנמשך 20 דקות, הארגנטינאי מנצח 13:15.

המערכה השנייה נפתחה בצורה מאכזבת, כשסלע נראה שבור מעט מהמעידה בשובר השוויון, ודל פוטרו ניצל זאת כדי להשיג שבירה מהירה במשחקון השלישי בדרך ל-3:1. סלע עוד צימק ל-3:2, אבל הארגנטינאי הענק לא הרפה והשיג שבירה נוספת בדרך ל-5:2. סלע לא נכנע וצימק ל-5:4 כשהוא מנצל נמנום של דל פוטרו, אבל זה לא הספיק, והארגנטינאי עולה ל-0:2 במערכות אחרי 4:6.

מי שציפה שסלע יישבר לחלוטין במערכה השלישית, ראה בפתיחתה משחק מפתיע באיכותו של הישראלי, ששמר על מכות ההגשה ועקץ את יריבו שוב ושוב במכות חכמות ואלגנטיות. למרות זאת, במשחקון העשירי סלע איבד את ההגשה, ומשם את המשחק. בסיום 6:4 לארגנטינאי, וניצחון בשלוש מערכות.

שחר פאר - מתילדה יוהנסון 1:6, 1:6

שחר פאר, שמדורגת במקום ה-12 בעולם ו-10 בטורניר, חייבת להגיע לפחות לסיבוב השלישי בטורניר על מנת להגן על הנקודות אותן השיגה בשנה שעברה. ועם הגרלה נוחה יחסית - היא פתחה את הטורניר בצורה חלקה. פאר גברה על מתילדה יוהנסון הצרפתיה (103 בעולם) 1:6, 1:6 תוך 62 דקות בלבד, תוך שהיא מציגה יכולת דומיננטית.

בסיבוב הבא תפגוש פאר את סורנה כריסטאה הרומנייה (94 בעולם), שגברה 4:6, 2:6 על מיריאנה לוצ'יץ' הקרואטית (98 בעולם). פאר והרומנייה בת ה-20 נפגשו פעם אחת, במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, אז ניצחה הישראלית 3:6, 7:5, 0:6.

מהלך המשחק:

פאר כמעט איבדה את משחקון ההגשה הראשון שלה, אבל הצילה שתי נקודות שבירה, ומיד הגיבה בשבירה משלה כדי לעלות ל-1:2 ו-1:3. לאחר מכן השיגה שתי שבירות נוספות מול יריבתה, ותוך 34 דקות השלימה ניצחון במערכה הראשונה, 1:6. המערכה השנייה התקיימה באותו קצב, שגם בה הישראלית לא מתקשה, משיגה שלוש שבירות ומשלימה את הניצחון 1:6 תוך 28 דקות בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully