וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: מלצר ניצח את לוי ב-3 מערכות והשווה ל-1:1

המדורג 13 בעולם שלט במשחק ללא עוררין, ניצח 4:6, 3:6, 3:6 ואיזן את קרב ההישרדות בבית העליון. בשישי משחק הזוגות

ברני ארדוב

וידאו: ערוץ הספורט

אנשים רבים האמינו כי בתום היום הראשון של מפגש הדייויס בין ישראל ואוסטריה, תוצאת המפגש תהיה 1:1. ואכן, הערב (חמישי), בתום משחק היחידים השני ויממה לפני מפגש הזוגות הקריטי, עומדת ההתמודדות על הישארות בבית העליון על שוויון מוחלט. לאחר שדודי סלע ניצח את אנדראס היידר-מאורר (180 בעולם) 4:6, 1:6, 3:6 בלי בעיות מיוחדות והעלה את ישראל ל-0:1, עשה יורגן מלצר המצוין (13) את המוטל עליו גם כן, כשגבר על הראל לוי 4:6, 3:6, 3:6, ואיזן את המפגש ל-1:1. הכל פתוח.

הטניסאי הישראלי הראל לוי. ברני ארדוב
נשאר עם הסימפטיה בלבד. לוי/ברני ארדוב

על אף מאזנו הבינוני במשחקי הדייויס עד כה (19:12), מלצר הראה היום איך הגיע עד חצי גמר הרולאן גארוס האחרון, ומדוע הוא מדורג 13 בעולם נכון להיום. האוסטרי המצוין שלט במרבית שלבי המשחק, ולמעט רגע אחד במערכה השניה גם לא איבד את קור הרוח. למעשה, אחרי שהציג הראל לוי טניס טוב במערכה הראשונה ונכנע, המערכה השניה היא זו שהכריעה את המשחק: הישראלי פספס שלל נקודות קריטיות, ומלצר ניצל זאת כדי לנצח 3:6. בכלל, לוי ניצל רק נקודת שבירה אחת מ-11 אפשריות (!), וככה קשה לנצח.

המערכה השלישית המשיכה בקצב דומה, כאשר מלצר פתח עם 0:3 מהיר ולמעשה סגר עניין. לוי עוד נלחם וניסה לעייף את האוסטרי המצוין לקראת משחקי היחידים ביום ראשון, אלא שזה לא הספיק להרבה מלבד מעט סימפטיה. מחר ייערך משחק הזוגות בו יתמודדו יוני ארליך ואנדי רם נגד יורגן מלצר ואלכסדנר פייה (ו', 10:30 ספורט 5 ו-HD). בשל יום הכיפורים שחל בשישי-שבת, היום השלישי להתמודדות יתקיים ביום ראשון, וייפתח במשחק בין דודי סלע ליורגן מלצר. במשחק החותם את המפגש יתמודדו הראל לוי להיידר-מאורר. כעת לא נותר לנו אלא להחזיק אצבעות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

מערכה 1:

לוי פתח היטב, ושני ווינרים יפים העלו אותו ל-0:1, אלא שמלצר המצוין השתלט על העניינים, שמר על ההגשות פעמיים ושבר את הישראלי בדרך לעלות ל-1:3. לוי התאושש, והצליח להישאר בתמונה עם שני משחקוני הגשה מוצלחים, אלא שאחרי שבעת המשחקונים הראשונים היתרון עדיין היה בידיו של מלצר - 3:4. בשני המשחקונים הבאים שמרו שני השחקנים על ההגשות, כאשר מלצר הגיש היטב במשחקון העשירי וניצח 4:6 את המערכה הראשונה, אחרי 39 דקות.

מערכה 2:

מלצר התחיל את הסט השני עם מומנטום מוצלח, כאשר טניס מצוין הקנה לו שבירה מהירה, ועליה ל-0:1, אלא שלוי לא ויתר, ומספר שגיאות בלתי מחויבות של מלצר העצבני הדליקו את הקהל, והישראלי ניצל זאת כדי לשבור חזרה, לשוב מפיגור 40:0, ולעלות ל-1:2. לוי קיבל הזדמנויות שבירה רבות, אך מלצר שמר על קור רוח והשווה ל-2:2. הישראלי המשיך ביכולת מצוינת אך פספס כמה נקודות חשובות שהיו מאפשרות לו להשתלט לגמרי על המערכה, ואפשר למלצר לשבור, לנצח שלושה משחקונים רצופים ולנצח 3:6 במערכה.

מערכה 3:

מלצר פתח חזק, ולאחר ששמר על הגשותיו במשחקון הראשון שבר את לוי, שמר שוב על ההגשות, ועלה ל-0:3 מהיר. הישראלי לא הרים ידיים וניסה להתיש את יריבו לקראת משחקי היחידים ביום ראשון, וניצחון במשחקון השישי צימק את התוצאה ל-4:2, ובמצב של 3:5 למלצר, הגיש האוסטרי לניצחון, ועמד במשימה בלי בעיות מיוחדות. קרב ההישרדות עומד על 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully