וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: ונוס מחכה לפאר בשמינית הגמר

הישראלית תפתח מול טוסיץ' הקרואטית, ועשויה לפגוש את האמריקאית בהמשך. סלע מול מאליס בסיבוב הראשון

שלושה ימים לפני פתיחתה של אליפות ארצות הברית, פורסמה הערב (חמישי) הגרלת המשחקים בגראנד סלאם האחרון של העונה. שחר פאר, המדורגת 16 בטורניר, תפגוש בסיבוב הראשון את ילנה טוסיץ' הקרואטית. לאחר מכן תחכה לפאר המנצחת בין פאולין פארמנטייה לאלברטה בריאנטי, כשבסיבוב השלישי תפגוש פאר ככל הנראה את פלאביה פנטה המדורגת 19, ואם תחלוף על פניה היא כבר צפויה להיתקל בונוס וויליאמס, המדורגת שלישית ואלופת הטורניר פעמיים בעבר.

בטורניר הגברים הוגרל דודי סלע מול שאבייה מאליס הבלגי בסיבוב הראשון, ואם יפתיע את המדורג 49 בעולם יחכה לישראלי מיכאיל יוז'ני, המדורג 12 שיפגוש בסיבוב הראשון את הקזחי אנדריי גולוביי. רפאל נדאל, המדורג ראשון, יפתח מול טימוראז גבאשווילי הרוסי, רוג'ר פדרר ייצא לדרך מול בריאן דאבול הארגנטינאי.

* קרוליין ווז'ניאקי, שדורגה ראשונה בפלשינג מדו בעקבות היעדרותה של סרינה וויליאמס, עלתה הערב לחצי גמר טורניר ניו הייבן מבלי לשחק, אחרי שפלביה פנטה פרשה בשל פציעה ברגלה.

יריבתה הבאה של הדנית תהיה אלנה דמנטייבה, שהתגברה על מריון ברטולי עם ניצחון 3:6, 6:3, 2:6. בחצי הגמר השני תפגוש מריה קירילנקו, שהעיפה את דינארה סאפינה עם 3:6, 3:6 את נדיה פטרובה, שדרסה 2:6, 1:6 את סמנתה סטוסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully