וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אני נאבק בעצמי כרגע"

פדרר על התקופה החלשה וההפסד לברדיך: ”לא שיחקתי גרוע, אך אני מאוכזב מהיכולת”. ברדיך: ”המשחק הקשה בקריירה”

כבר קשה לקרוא לזה סנסציה נוכח היכולת שלו, אבל בכל זאת ההפסד של רוג'ר פדרר ברבע גמר ווימבלדון לתומאס היום (רביעי) קטע רצף של שבעה גמרים רצופים על הדשא של לונדון, בהם זכה השוויצרי בשישה תארים. המדורג מספר 2 בעולם ו-1 בטורניר היה קרוב להדחה כבר בסיבוב הראשון מול אלחנדרו פאיה הקולומביאני, אז נקלע לפיגור של 2:0 במערכות, אבל הצ'כי המדורג 12 בטורניר כבר היה גדול על פדרר. אי אפשר עדיין להגיד שזה סוף הקריירה שלו ובטח לא סוס מת, אבל גם מיליוני מעריציו של פדרר ברחבי העולם יודו בפה מלא: זה כבר לא אותו השחקן וזה ללא ספק סוף עידן. בטח בווימבלדון.

השוויצרי נראה מאוכזב מאוד במסיבת העיתונאים המסורתית לאחר המשחק. "ללא ספק אני נאבק בעצמי כרגע", הכריז הפנומן בן ה-29, "אני מסתכל קדימה עכשיו. אנוח בזמן הקרוב ולאחר מכן אסתער על צפון אמריקה. להגיע לרבע הגמר זה הישג הגון. ברור שהרבה אנשים חושבים שההפסד הזה הוא מדהים, אבל יש הרבה טניסאים שהיו מוכנים למות כדי לשחק ברבע גמר של רולאן גארוס".

פדרר ניתח את היכולת שלו ומה הוביל אותו להפסד: "אני לא חושב ששיחקתי גרוע, אבל הוא ניצל כל טעות. לא הייתי מסוגל להגן כמו שצריך והוא שיחק טוב כשהוא היה צריך, זה היה ברוטלי בשבילי. הוא פשוט ניצל כל הזדמנות שהייתה לו. אני לא מרוצה מהדרך בה אני משחק, לא הצלחתי לשחק כמו שרציתי. אני נאבק קצת עם כאבים בגב וברגל. זה לא מאפשר לי לשחק כמו שאני רוצה".

תומאס ברדיך, לעומת פדרר, התרגש בסיום: "ממש קשה לי להסביר איך אני מרגיש כרגע, זה פשוט בלתי ייאמן. לשחק באצטדיון הזה נגד שחקן נפלא כמו רוג'ר ולעמוד כאן בסיום כמנצח זה מדהים לחלוטין". ברדיך, שהפך לצ'כי הראשון שמגיע לחצי גמר ווימבלדון מאז איוון לנדל בשנת 1990, ניתח את המשחק: "זה היה המשחק הכי קשה בקריירה שלי, זה צעד גדול קדימה ואני מאושר. כרגע, ממש קשה לי לחשוב על המשחק הבא שלי, אני רק רוצה כמה דקות ושעות כדי ליהנות מההישג הזה. לאחר מכן, אתחיל להתכונן ליריב הבא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully