וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "בורכתי במשהו שהרבה שחקנים היו רוצים"

15.5.2010 / 19:44

הישראלית התייחסה לכושר בו היא נמצאת, על ההפסד לוויליאמס: "קשה לי איתה, יש לה את כל הדברים שאני לא אוהבת"

שחר פאר אמנם הפסידה היום (שבת) לונוס וויליאמס 6:3, 6:0 וסיימה את דרכה בחצי גמר טורניר מדריד, אך לטניסאית הישראלית יש הרבה במה להתגאות. פאר הגיעה לחצי הגמר בטורניר שחשיבותו היא הכי גבוהה בסבב, פרט לטורנירי הגרנד סלאם וסגרה מספר שבועות מצויינים שכללו גם הגעה לחצי גמר טורניר שטוטגארט, שם נעצרה על ידי ז'סטין הנין.

בשיחה לוואלה! ספורט, ניתחה פאר את ההפסד המאכזב: "לצערי, היום זה ממש לא היה המשחק שציפית וחיכיתי לו. לצערי, לא שיחקתי את הטניס הטוב והרגיל שלי. זה קורה, יש גם ימים כאלה ואין מה לעשות. ונוס שיחקה ברמה גבוהה יותר ממני ואני לא הייתי מספיק טובה והיא הייתה ראויה לניצחון".

פאר התייחסה גם לעובדה שבחמישה משחקים לא לקחה נגד ונוס וויליאמס אפילו מערכה אחת. "אין מה לעשות, קשה לי איתה. היא לא נותנת לי לנשום לרגע ולוחצת עלי. יש לה בדיוק את כל הדברים שאני לא אוהבת מולי, אבל אני משחקת נגדה הרבה ובסוף אני מאמינה שאמצא את הנוסחה כדי לנצח אותה. חוץ מזה, חשוב לזכור שזו טניסאית שתהיה עכשיו במקום השני בעולם והיא אולי הכי טובה בעולם וגם בין הטובות בהיסטוריה של המשחק. כך שצריך להיות מאוכזבת, אבל לדעת לשמור על פרופורציה.

פאר התייחסה לשיפור הגדול שחל ביכולתה השנה: "שיפרתי מאוד את ההגשה ואת חבטת כף היד ואני מצליחה להיות גם מאוד אגרסיבית. נכון שברגעי לחץ אני מרגישה קצת פחות טובות עם החולשות שלי, אבל ככה זה גם אצל כל שחקן או שחקנית בעולם, גם אצל פדרר, נדאל או הוויליאמסיות. החוכמה היא לדעת לשמור על יציבות לאורך משחק שלם וטורניר שלם". פאר, שביצעה כמה קאמבקים יפים בשבועות האחרונים, בחרה להתייחס גם לשאלת האופי יוצא הדופן שלה: "תמיד היה לי את האופי הזה ותמיד יהיה לי אותו. אני מנסה כמה שפחות להגיע למצבים האלה, אבל אם אני כבר שם אז אני בהחלט מרגישה שיש לי יתרון על פני שחקניות אחרות, שנשברות מהר ומורידות את הראש. לשמחתי, בורכתי במשהו שהרבה שחקנים ושחקניות היו רוצים שיהיה להם".

לסיום, התייחסה הישראלית, שצפויה לעלות למקום ה-18 בעולם, גם לטורניר הרולאן גארוס, שצפוי להיפתח בעוד שבוע כשהיא נמצאת בשיא הכושר שלה על חימר ולראיה גם טורניר שטוטגארט בו הגיעה לחצי הגמר ונעצרה על ידי ז'סטין הנין רק לפני שבועיים. "עכשיו אני אקח יומיים חופש, ולאחר מכן יש לי שבוע להתכונן ואני אעשה את ההכנה הכי טובה, כמו שאני יודעת לעשות ועשיתי בזמן האחרון. אני אבוא לפאריס בשיא הריכוז ואעשה את המקסימום בתקווה לשחזר את ההישגים ואת רמת המשחק מהשבועות האחרונים. צריך לזכור שהרבה גם תלוי במזל ובהגרלה שאקבל שם, אבל אני מרגישה טוב ומאמינה בעצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully