וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריד: שחר פאר הודחה בחצי הגמר

הישראלית שוב הפסידה לונוס וויליאמס (3 בעולם), הפעם 6:3, 6:0, אבל סיימה שבוע מצוין על החימר שיקדם אותה בדירוג

אף אחד לא ייקח משחר פאר את ההישג המצוין שלה השבוע עם ההעפלה לחצי גמר טורניר מדריד, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהישראלית, המדורגת 22 בעולם, נראית עדיין רחוק מהטופ העולמי בטניס הנשים. פאר הפסידה פעם נוספת, חמישית במספר, לונוס וויליאמס, בקרב שהיה חד צדדי לחלוטין, 6:3, 6:0, שסגר אמנם שבוע מצוין של פאר בספרד, אבל חידד עוד יותר את ההבדלים.

כאמור, פאר נלחמה גם בסטטיסטיקה, שהראתה לפני המשחק 0:4 לאמריקאית בכל המפגשים ביניהן עד היום, כשפאר אפילו לא הצליחה לקחת מערכה מהיריבה. וויליאמס, שעוברת שבוע מצוין במדריד ותעפיל למקום השני בעולם בזכות הישגיה האחרונים, שיחזרה את הניצחון מהשבוע שעבר ברומא, אז פאר הפסידה לה בשמינית הגמר. בגמר תפגוש וויליאמס את ארבן רזאי, שניצלה את פרישתה של לוסי ספארובה במצב של 1:6 בסיום המערכה הראשונה בחצי הגמר השני.

בסיום אמרה פאר, שסיימה את הטורניר עם 450 נקודות דירוג ו-135,500 יורו: "תמיד יש לי בעיות עם ונוס והיא תמיד שולטת במשחק מההתחלה. נאבקתי עם חבטות ההגשה שלי והיא הייתה קצת יותר מדי עוצמתית עבורי".

מנגד התייחסה וויליאמס לניצחון ובחרה להחמיא ליריבתה: "פאר היא יריבה מאוד עיקשת, מאוד מוכשרת שלעולם לא מוורת. הגעתי מוכנה להתמודדות מולה והצלחתי למצוא את הפינות כמו שרציתי. אני לא יכולה להתלונן על הצורה בה שיחקתי מול יריבה כמו פאר". וויליאמס התייחסה גם לעובדה שתחזור השבוע למקום השני בדירוג העולמי. "זה מרגיש טוב לחזור לפסגה אחרי כל כך הרבה זמן. אני מרוצה מהיכולת שלי ומקווה להמשיך בה".

מהלך המשחק

ונוס ניצלה את המשחקון הראשון כדי לחמם את הקנה ואת ההגשות, שמולן פאר התקשתה להתמודד. הישראלית פתחה טוב את המשחקון הבא עם שני ווינרים, ועם מלחמה עיקשת היא השוותה ל-1:1, אבל המשחקון הבא היה בשליטת האמריקאית. בשלב הזה התחילו גם הטעויות הבלתי מחויבות של פאר, שהובילו את ונוס להשיג את השבירה הראשונה במשחק ולעלות ל-1:3. גם פאר ידעה לנצל את הטעויות של ונוס, ועלתה ל-0:40 במשחקון ההגשות של האמריקאית, שסידר לה בהמשך שבירה משלה. וויליאמס קיוותה להעניש את הישראלית, הובילה כבר 0:40 במשחקון ההגשות של יריבתה, אבל פאר הצליחה לבצע מהפך והשוותה ל-3:3. פאר חזרה להתקשות מול ההגשות של וויליאמס, שסיימה משחקון מושלם, ובהמשך נשברה פעם נוספת למול מכות ההחזרה האדירות של וויליאמס, שעלתה ל-3:5. אס נוסף ומשחקון מצוין נוסף סגרו את סיפור המערכה עם 3:6 לאמריקאית.

פאר שוחחה עם מאמנה בהפסקה בין המערכות, וזה ניסה לעורר אותה ולהגביר לה את הביטחון, אבל כבר במשחקון הראשון במערכה השנייה זה לא נראה טוב מבחינת הישראלית, שנשברה במשחקון מוחץ, פיגרה 1:0 ובמשחקון הבא לא הצליחה לעשות משהו מול ההגשות האימתניות של היריבה, שניצלה את המומנטום והשיגה שבירה נוספת בדרך ל-0:3. פאר נראתה ברגעים האלה מתוסכלת, כשגם נקודות פשוטות יחסית היא התקשתה לקחת, בעוד האמריקאית נראתה נינוחה ושלטה בקצב של המשחק בלי קושי אל שבירה שלישית במשחק ו-0:5 קליל. מכאן נותר לאמריקאית רק להשלים את המשימה וזה בדיוק מה שהיא עשתה עם משחקון מצוין נוסף ו-0:6 חלק.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
לא הסתדרה עם ההגשות של האמריקאית. פאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully