וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתונה: סלע הודח בחצי הגמר

הישראלי הפסיד 6:4, 6:2 לריינר שוטלר הגרמני. רם ונואל הפסידו 6:4, 3:6, 10:7 בחצי גמר ברצלונה על ידי נסטור וזימוניץ'

דודי סלע הודח היום (שבת) בחצי גמר טורניר האתגר שנערך באתונה (על סך פרסים של 85 אלף יורו), לאחר שהפסיד 6:4, 6:2 לריינר שוטלר הגרמני, המדורג 99 בעולם.

המשחק נעצר ביתרון 2:3 לשוטלר במערכה הראשונה בעקבות גשם שהתחיל באתונה, כששני הטניסאים שומרים על חבטות ההגשה שלהם. המשחק התחדש אחרי חצי שעה בערך כששוטלר מצליח להשיג שבירה אחת על סלע ולנצח את המערכה הראשונה 4:6.

סלע הצליח להתאושש במהרה מאובדן המערכה הראשונה, ושבר את חבטות ההגשה של יריבו הגרמני כבר בהזדמנות הראשונה בדרך ליתרון 0:2 ו-0:30 מהיר, אך הפסיד את ארבע הנקודות הבאות ולא הצליח להשיג שבירה נוספת בדרך ל-1:2. סלע המשיך לזייף, נשבר ואיבד גם את המשחקון הבא וזה 2:3 לשוטלר, ששבר שוב בדרך ליתרון 2:5 ולשבירה נוספת שחתמה את המשחק בתוצאה 4:6, 2:6 לריינר שוטלר שממשיך לגמר.

יוני ארליך והראל לוי, שמשתפים פעולה בזוגות באתונה, הודחו בחצי הגמר לאחר הפסד 4:6, 6:3, 10:8 לאחר שעה וחצי.

גם אנדי רם וג'וליאן נואל הודחו היום בחצי הגמר, אלא שהם עשו את זה בטורניר הזוגות בברצלונה בשלב חצי הגמר אחרי הפסד 6:4, 3:6, 10:7 למדורגים הבכירים ואלופי השנה שעברה דניאל נסטור וננאד זימוניץ'. רם ונואל, שיתחלקו בפרס כספי של 23 אלף יורו ו-180 נקודות, הצליחו לגרור את נסטור וזימוניץ' לקרב מותח של שעה ועשרים וארבע דקות על החימר בבירת קטאלוניה.

נסטור וזימוניץ' הצליחו לשבור פעם אחת במהלך המערכה הראשונה, שהיתה צמודה במיוחד, בדרך ל-4:6. המערכה השניה הייתה קצת יותר הפכפכה ובמהלכה נשברו רם ונואל פעם אחת ושברו פעמיים בדרך ל-3:6. בשובר השוויון במערכה השלישית הצליח הזוג הבכיר יותר ארבע מיני שבירות מול שבירה אחת וניצחו 7:10. בגמר יפגשו נסטור וזימוניץ' את המנצחים בין יואיט ונואלס לפירסטנברג ומטקובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully