וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: סרביה וספרד ברבע הגמר

דג'וקוביץ' ניצח את אייסנר, הסרבים הדיחו את ארה"ב. פרר הביס 0:3 את ואוינקה, שוויץ בחוץ. גם ארגנטינה ורוסיה עלו

אחרי שאתמול (שבת) הבטיחו צרפת, קרואטיה וצ'כיה את עלייתן לרבע גמר גביע דייויס, היום הגיע תורן של נבחרות ספרד ורוסיה. שתי המעצמות ניצחו בתוצאה 1:3, ספרד את שוויץ (אחרי הצגה גדולה של דויד פרר על חשבונו של סטניסלס ואוינקה) ורוסיה על חשבון הודו (עם ניצחון קליל של מיכאיל יוז'ני על סומדב דווארמן). סרביה עברה את ארצות הברית אחרי ניצחון 2:3 של דג'קוביץ' על אייסנר אחרי 4:16 שעות, גם ארגנטינה עלתה לשלב הבא על חשבון שבדיה אחרי שנלבנדיאן ניצח 1:3 את וינסיגוורה.

רבע הגמר (9-11 ביולי):

צרפת - ספרד
ארגנטינה - רוסיה
סרביה - קרואטיה
צ'ילה/ישראל - צ'כיה

ספרד - שוויץ 1:4

אחרי שתי זכיות רצופות, נכנסה נבחרת הסופרסטארים של אלברט קוסטה למעט לחץ אחרי היום הראשון, שהסתיים ב-1:1 בעקבות הפסד של ניקולאס אלמגרו לסטניסלס ואוינקה במשחק הפתיחה. החשש השתחרר מעט אתמול במשחק הזוגות, אחרי ניצחון של מארסל גראנולר וטומי רוברדו על ואוינקה ואיב אלגרו. היום ספרד כבר החזירה לעצמה את כוח ההרתעה ובגדול, כשדויד פרר דרס ללא רחמים את ואוינקה עם 2:6, 4:6, 0:6 אחרי 2:34 שעות. במשחק נוסף, שלא קבע דבר, ניצח ניקולאס אלמגרו את מארקו צ'יודינלי 1:6, 3:6. הנבחרת הספרדית תצא ברבע הגמר למפגש ענקים מול הנבחרת הצרפתית של ג'ו ווילפריד צונגה וגאל מונפיס.

רוסיה - הודו 2:3

אחרי שניצחה בקלילות את שני משחקי היחידים ביום שישי והפסידה את משחק הזוגות לצמד ההודי המצוין, הצליחה רוסיה להבטיח את עלייתה לרבע הגמר בלי מאמץ מיוחד. מיכאיל יוז'ני דרס בקלילות 2:6, 1:6, 3:6 את סומדב דווארמן ההודי והכריע את ההתמודדות באולם לוז'ניקי. במשחק האחרון, שנערך לפרוטוקול בלבד, ניצח רואן בופאנה 6:7, 4:6 את תימורז' גבאשוילי. רוסיה, שהודחה בעונה שעברה ברבע הגמר על ידי ישראל, תפגוש את ארגנטינה. כדי לעלות שלב אחד גבוה יותר מאשתקד, תצטרך הנבחרת של שמיל טרפישב לקבל בחזרה את ניקולאי דוידנקו.

שבדיה - ארגנטינה 3:2

המפגש הכי צמוד שהתקיים בשלב הראשון של הבית העליון הוא בין שבדיה לארגנטינה. מי היה מאמין שבסוף דווקא דויד נלבנדיאן, שחזר מניתוח ומהיעדרות של תשעה חודשים, יכריע את ההתמודדות לטובת ארגנטינה. אחרי שנלבנדיאן, שהידרדר עד למקום ה-154 בעולם, היה שותף לניצחון בזוגות, השוותה שבדיה בזכות ניצחון של רובין סודרלינג 5:7, 6:7, 5:7 על לאונרדו מאייר הארגנטינאי. אבל אז שוב הגיע נלבנדיאן, ששובץ למשחק האחרון והגורלי וניצח 5:7, 3:6, 6:4, 4:6 את אנדרס וינסיגוורה. ארגנטינה תארח ברבע הגמר את רוסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סרביה - ארצות הברית 2:3

אחרי שניצחו בקלות את שני משחקי היחידים ביום שישי ופיספסו את ההזדמנות לסגור סיפור בזוגות, הצליחו הסרבים לסגור סיפור מול ארצות הברית. פשוט זה בטח לא היה. נובאק דג'וקוביץ' ניצח 5:7, 6:3, 3:6, 7:6, 4:6 את ג'ון אייסנר אחרי קרב קשה של לא פחות מ-4:16 שעות. סרביה, שנהנתה מדחיפה אדירה של 20 אלף צופים, עלתה לרבע הגמר ותפגוש שם את קוראטיה למפגש סופר טעון. במשחק לפרוטוקול בלבד ניצח סם קווארי 5:7, 2:6 את ויקטור טרויצקי.

שאר המשחקים (כולם הוכרעו כבר אתמול):

צרפת - גרמניה 1:4
ג'ו ווילפריד צונגה - סימון גרויל 4:6, 6:2, 1:0 (צונגה פרש)
ג'וליאן בנטו - בנג'מין בקר 2:6, 5:7

קרואטיה - אקוואדור 0:5
אנטוניו וויץ' - חוליו קאמפוזאנו 4:6, 6:7
איוון דודיג - איוון אנדארה 1:6, 3:6

בלגיה - צ'כיה 3:2
סטיב דארסיה - יאן האייק 6:7, 6:1, 4:6
לוקאס דלוהי - כריסטופ רוקוס 6:1, 6:7, 5:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully