וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' אלוף דובאי, ונוס ופרר זכו באקפולקו

הסרבי גבר על יוז'ני והגן על התואר. במקסיקו, האמריקאית גברה על הרצוג, פרר גמל לפררו על ההפסד בבואנוס איירס

נובאק דג'וקוביץ' זכה היום (ראשון) בתואר אלוף דובאי (סך פרסים 1.6 מיליון דולר, משטח קשה), ושמר על תוארו מ-2009 לאחר שניצח בגמר את הרוסי מיכאיל יוז'ני בתוצאה 5:7, 7:5, 3:6.

השניים שמרו על ההגשה עד שיוז'ני שבר במשחקון החמישי על ידי כך שתקף את ההגשה של הסרבי, וניצל חוסר ריכוז מצדו כדי לעלות ל-2:3. דג'וקוביץ' התעשת מהר, שיגר דרופ שוט לעבר יריבו במשחקון הבא ושבר ל-3:3. דג'וקוביץ' המשיך במומנטום, שבר שוב את יוז'ני ועלה ל-3:5. יוז'ני, עם ווינר לכיוון הרגליים של הסרבי ומשחק רשת טוב שבר חזרה וצימק ל-5:4. אולם דג'וקוביץ' לא נתן ליריבו הזדמנות נוספת לחזור למשחק, וניצח 5:7 במערכה הראשונה.

הגשם שירד בדובאי גרם לעיכוב במשחק ודחה את פתיחת המערכה השנייה. יוז'ני ניצל את ההפוגות ושבר ל-0:2. הגשם שוב פגע בשטף המשחק, ולאחריו דג'וקוביץ' שבר ולהשוות ל-3:3. בהמשך שבר יוז'ני פעמיים לעומת פעם אחת של דג'וקוביץ' והצליח לנצח במערכה השנייה 5:7 ולהשוות את מניין המערכות ל-1:1. שבירה של דג'וקוביץ' במשחקון השני של המערכה השלישית העניק לסרבי יתרון מוקדם. יוז'ני לא הרים ידיים, שבר וצימק ל-3:2 תוך שהוא מפעיל לחץ בלתי פוסק על יריבו. אולם זה לא הספיק. דג'וקוביץ' שבר את יריבו במשחקון השמיני, שמר על ההגשה וניצח 3:6 במערכה ובתואר אלוף דובאי.

ונוס וויליאמס ודויד פרר זכו באקפולקו

שבוע אחרי שהפסיד לו בגמר בואנוס איירס, נקם הלילה (בין שבת לראשון) דויד פרר בחואן קרלוס פררו כשגבר עליו בגמר טורניר אקפולקו במקסיקו (על סך פרסים של 950 אלף דולר). פרר ניצח 3:6, 6:3, 1:6 וקטע רצף של 14 ניצחונות של פררו. "הייתי יותר אגרסיבי וחבטתי חזק. בבואנוס איירס המצב היה הפוך", אמר פרר אחרי הזכייה.

אצל הנשים זכתה בתואר ונוס וויליאמס, שגברה על פולונה הרצוג הסלובנית 6:2, 2:6, 3:6 בטורניר החימר הראשון שלה העונה. האמריקאית התקשתה בהתחלה והוהבסה במערכה הראשונה, אבל הצליחה להיכנס לקצב ולשלוט בו החל מהמערכה השנייה. לונוס היה זה התואר השני ברציפות אחרי זכייה בשבוע שעבר בדובאי והתואר ה-43 בקריירה.

* בטורניר דלריי ביץ' עלו איבו קרלוביץ' וארנסטס גולביס לגמר. הקרואטי, המדורג 2 בטורניר, ניצח את מארדי פיש 2:6, 3:6 והלטבי גבר על ירקו ניימינן 4:6, 4:6.

עדכון ראשון 11:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully