וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לגמר טורניר הובארט

הישראלית הביסה את האיטלקיה שרה אראני 2:6, 0:6. הגרלת אוסטרליה: פאר מול הרדקה הצ'כית, סלע עשוי לפגוש את ורדסקו

שחר פאר ממשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה. אחרי שהודחה בחצי גמר טורניר אוקלנד שבניו זילנד, הטניסאית הבכירה של ישראל עושה חיל ביבשת הדרומית, והלילה (בין חמישי לשישי) היא העפילה לגמר טורניר הובארט שבטסמניה, אוסטרליה (משטח קשה, סך פרסים 220 אלף דולר). פאר הביסה בחצי הגמר את האיטלקיה שרה אראני בתוצאה 2:6, 0:6.

פאר השלימה את המשימה תוך 80 דקות בלבד, תוך שהיא מפגינה משחק נמרץ ונחוש. "לא ישנתי הרבה בזמן האחרון", אמרה פאר בסיום, לאחר שהגיעה לחצי הגמר אחרי ניצחון ארוך, בשלוש מערכות, על קרלה סוארס נבארו. "המשחק היום היה מבחן אופי, ושחקנים גדולים חייבים להתעלות מול אתגרים כאלה". פאר, המדורגת שנייה בטורניר, תשחק בגמר מול האוקראינית אלונה בונדרנקו (מדורגת רביעית בטורניר ו-32 בעולם), שגברה היום בחצי הגמר השני על הספרדיה אנבל מדינה-גאריגס 6:4, 3:6, 4:6. המאזן בין השתיים הוא 2:3 לטובת הישראלית.

"המשחק היה הרבה יותר קשה ממה שזה נראה", אמרה פאר, "אני שמחה שהשתפרתי ככל שהמשחק התקדם, ועכשיו אני מקווה שאסיים את הטורניר הזה עם תואר. מבחינתי זו פתיחה טובה לשנה, ואצטרך לשחק את הטניס הכי טוב שלי בשבוע הבא, באוסטרליה הפתוחה".

הגרלת אוסטרליה: פתיחה נוחה לפאר

היום פורסמה הגרלת המשחקים באליפות אוסטרליה הפתוחה, ופאר, המדורגת 29 בטורניר, תפתח מול לוסי הרדקה הצ'כית, המדורגת 65 בעולם. השתיים נפגשו בעבר רק פעם אחת, באפריל 2009, בשמינית גמר טורניר קזבלנקה, אז ניצחה הצ'כית את פאר על משטח החימר בתוצאה 4:6, 1:6. אם תנצח פאר את הצ'כית, בסיבוב השני היא תפגוש את המנצחת בין גלינה בוסקבואבה הקזחית (103 בעולם) לבין טסבנטבה פירונקובה הבולגרייה (100 בעולם). בסיבוב השלישי עשויה פאר להיתקל כבר במשוכה מאתגרת יותר, בדמותה של קרולין ווז'ניאקי הדנית.

בהגרלת הגברים, דודי סלע ישחק בסיבוב הראשון מול יריב שעלה המוקדמות, ששמו טרם פורסם, אך אם יעפיל לסיבוב השני הוא יפגוש את המנצח בין פרננדו ורדסקו הספרדי, שבשנה שעברה הגיע עד לחצי הגמר במלבורן ונמצא בכושר מצוין, לבין קרסטן בול האוסטרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully