וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: דוידנקו מצא את הנוסחה

המדורג שישי בעולם ניצח בפעם השניה ברצף את פדרר, 4:6, 4:6, ועלה לגמר הטורניר, שם יפגוש את נדאל, שניצח את טרויקי

לאחר ששני המדורגים הראשונים צלחו אמש (חמישי) את שלב רבע גמר טורניר דוחא (סך פרסים של מיליון דולר), היום הגיע שלב חצי הגמר, כשברקע כולם כבר ממתינים למפגש הקלאסי בין רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. עם זאת, כדי להגיע לשם צריך קודם כל לשחק את חצי הגמר, וראשון עלה למשטח בקטאר הטורפדו הספרדי, שפגש את ויקטור טרויקי (29 בעולם), בן גילו של נדאל.

המדורג שני בעולם לא נתקל בקשיים מיוחדים במערכה הראשונה, ניצל שלוש מארבע נקודות השבירה שלו וניצח 1:6 קליל. הסרבי עוד ניסה לחזור בסט השני, אלא שנדאל הגיש היטב, שבר פעמיים, וסגר עניין עם 3:6, כעבור שעה ושבע דקות של משחק. הספרדי מעפיל לגמר הטורניר, ולא תאמינו את מי יפגוש שם...

לא, זה לא יהיה רוג'ר פדרר. השוויצרי, שהראה סימני חולשה עוד אתמול, ברבע הגמר מול ארנסט גולביס, פגש הערב את ניקולאי דוידנקו, וראה את הרוסי מציג טניס גדול, לכל אורך המשחק. דוידנקו השיג 7 (!) נקודות שבירה מול פדרר רק במערכה הראשונה, ועל אף שניצל רק שתיים מהן, זה הספיק כדי לנצח 4:6. פדרר עוד ניסה לשוב לעניינים במערכה השניה, אלא שמנגד דוידנקו פשוט לא אפשר לו.

השוויצרי השיג שתי נקודות שבירה, פספס את שתיהן, ביצע אינספור טעויות בלתי מחויבות וראה את יריבו הרוסי, המדורג שישי בעולם ושלישי בטורניר, מנצח גם את המערכה הבאה באותה תוצאה, 4:6, ומעפיל לגמר אחרי שעה ועשרים דקות של משחק. זהו הניצחון השני ברציפות של דוידנקו על פדרר, כאשר ב-12 המשחקים שקדמו לשני המפגשים האחרונים בין השניים, ידו של השוויצרי היתה על העליונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully