וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה אגאסי הודה: "השתמשתי בסמים קשים"

באוטוביוגרפיה שלו, שתצא בקרוב לאור, מתאר טניסאי העבר האמריקאי שימוש בסם מסוכן מסוג קריסטל מת' ב-1997

כמעט כל ספורטאי-על מגיע בסופו של דבר לשלב שבו הוא כותב אוטוביוגרפיה, בה הוא חושף סודות מקצועיים ואישיים הקשורים לקריירה שלו. אנדרה אגאסי, אחד הטניסאים הבולטים בעולם בשני העשורים האחרונים, החליט כנראה לקחת את הנושא הזה עד הסוף, בדיוק כפי שעשה בתור טניסאי מתקאמבק.

מגזין ה"טיימס" הלונדוני פירסם היום קטעים מהאוטוביוגרפיה של אגאסי, שתצא בקרוב לאור. הסקופ הגדול של הספר - אגאסי מודה כי בשלבים מסויימים בקריירה שלו, הוא השתמש בסם מסוכן מסוג קריסטל מת', כשהוא מתייחס לשנת 1997. הקריסטל מת' הוא סם סינטטי לחלוטין, הפופולארי בעיקר בארצות הברית ודומה בדרגת הקושי שלו לקראק.

אגאסי התייחס כאמור לשנת 1997, שהייתה אחת החלשות בקריירה שלו. במהלך השנה הזאת הוא סבל מפציעה במרפק ושיחק 24 משחקים בלבד, מה שדירדר אותו למקום ה-141 בעולם . בנוסף, הוא התחתן עם ברוק שילדס, נישואים שהתפרקו כעבור שנתיים.

בספרו סיפר אגאסי כי עוזרו האישי שמכונה בספר "סלים" היה משתמש קבוע בקריסטל מת', ויום אחד הוא הציע לו להסניף ביחד איתו את החומר, שגרם לו להרגיש שוב חי כהגדרתו. במקרה של אגאסי, ה-ATP (התאחדות הטניס המקצועני) עלתה על העניין מהר, ולא עבר הרבה זמן עד שרופא מטעמה התקשר לאגאסי כדי לבשר לו שנכשל בבדיקת סמים. אגאסי כתב ל-ATP מכתב שקרי, כהגדרתו, בו טען כי גילה שעוזרו האישי משתמש בסם ומערבב אותו במשקאות מוגזים, כך שבאחת הפעמים הוא שתה מזה בטעות. ב-ATP קיבלו את ההסבר של אגאסי והעלימו את הפרשה מבלי שהודלפה לתקשורת.

כשאגאסי נשאל אם הוא מודאג מהתגובות לחשיפה המרעישה שלו הוא אמר: "היו קצת חששות, אבל לא יותר מדי. תמיד הייתי בן אדם שקוף, ודווקא ריגש אותי מאוד לספר לעולם את הסיפור שלי במלואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully