וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה עלתה לגמר גביע דייויס

סטפאנק וברדיך המותשים השלימו ניצחון בזוגות על סיליץ' וזובקו הקרואטים והבטיחו את העלייה לגמר עם 0:3 במפגש

בזמן שהעיניים שלנו הופנו למורסיה, נערך בעיר פורץ' שבקרואטיה המפגש השני בחצי גמר גביע דייויס בין קרואטיה המקומית לצ'כיה, שהגיעה כאנדרדוגית אבל הצליחה להתעלות ולהשלים כבר היום (שבת) ניצחון במפגש אחרי שבמשחק הזוגות ניצחו ראדק סטפאנק ותומאס ברדיך את מארין סיליץ' ולוברו זובקו 1:6, 3:6, 4:6 והעמידו את התוצאה על 0:3, שהפכה את משחקי מחר לחסרי חשיבות.

סטפאנק, שעמל אתמול במשך שש שעות מדהימות מול איבו קרלוביץ' לפני שניצח 14:16 במערכה החמישית, וברדיך, שניצח גם הוא את סיליץ' אחרי חמש מערכות מתישות, לא הראו סימני עייפות ופתחו בסערה עם 1:6 מוחץ במערכה הראשונה. במערכה השנייה סיליץ' וזובקו עוד נתנו פייט אבל נכנעו 6:3, ובמערכה השלישית מחקו הצ'כים פיגור של שבירה מוקדמת כדי לנצח 4:6 ולהעפיל לגמר המפעל היוקרתי לראשונה מאז זכו בו ב-1980, אז עדיין תחת השם צ'כוסלובקיה ובהנהגתו של איבן לנדל.

* במשחקי ההעפלה לבית העליון נשארה איטליה בחיים אחרי ניצחון במשחק הזוגות על שוויץ. סימונה בוללי ופוטיטו סטראצ'ה גברו 2:6, 4:6, 6:7 על סטניסלאס ואוינקה ומרקו שיאונדלי וצימקו את התוצאה במפגש ל-1:2 לשוויצרים, שמן סתם יסגרו עניין בראשון כשרוג'ר פדרר יפגוש את אנדראס ספי. צרפת, שהסתבכה בפתיחת המפגש בהולנד עם הפסדו של גאל מונפיס, עלתה ל-1:2 כשג'ו ווילפריד צונגה ומיכאל לודרה ניצחו 3:6, 6:3, 6:7, 4:6 את איגור סוסלינג וטימאו דה באקר.

סרביה הסתדרה ללא נובאק דג'וקוביץ' וסגרה את המפגש מול אוזבקיסטן על 0:3 עם הניצחון של ינקו טיפסרביץ' וננאד זימוניץ' בזוגות על פארוק דוסטוב ודניס איסטומין 2:6, 3:6, 2:6. אוקראינה צימקה ל-1:2 מול בלגיה כשסרגיי בוקה וסרגיי סטאקובסקי גברו 6:7, 3:6, 6:4, 6:7 על שאבייר מאליס ואוליבייה רוקוס. גם שבדיה שמרה על סיכוי להשתחל לבית העליון כשעלתה יתרון 1:2 מול רומניה עם ניצחון של רובין סודרלינג ורוברט לינדסטדט 1:6, 6:7, 6:7 על ויקטור האנסקו והוריה טקאו.

* במשחקי ההישרדות בבית האיזורי בריטניה הסתבכה כהוגן כשהפסידה במשחק הזוגות לפולין ונקלעה לפיגור 2:1 במפגש הביתי שלה בליברפול, אחרי הפסד של אנדי מארי ורוס האצ'ינג 7:5, 3:6, 6:3, 6:2 למרצ'ין מאטובסקי ומריוס פירסטנברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully