וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "נתתי הכל וזה לא הספיק"

הישראלי הכיר בהבדלי הרמות אחרי ההפסד 6:3, 6:4, 6:1 לפרר: "ההגשה שלי לא היתה טובה וזה הרס לי את הביטחון"

רויטרס

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אכזבה לישראל עם פתיחת משחקי חצי גמר גביע דייויס. הראל לוי נוצח היום (שישי) מול דויד פרר במפגש הראשון של נבחרת הדייויס מול ספרד 6:1, 6:4, 6:3, ולאחר הפסדו של דודי סלע בהמשך היום לחואן קרלוס פררו בשלוש מערכות, נבחרת ישראל נמצאת כעת בפיגור 2:0, ועל שאף שקשה היה לדמיין תוצאה אחרת לפני פתיחת המשחקים, נראה כי סיכוייה של ישראל, שמראש היו נמוכים למדי, לפתע הפכו כמעט בלתי אפשריים.

הראל לוי חובט בחצי גמר גביע דייויס מול דויד פרר. איתי חסיד
התקשה על החימר, נראה נרגש ועצבני, ונכנע די בקלות. לוי/איתי חסיד

בדיוק מזה חששנו

לצערנו, ניתן היה לחוש לאורך כל המשחק את כל האלמנטים שמהם חששנו לפני המפגש: לא רק שפערי הדירוג באו לידי ביטוי כמעט בכל נקודה ובכל משחקון (כזכור, פרר 19 בעולם, ולוי רק במקום ה-134), ניתן היה לראות גם את העצבנות של הישראלי לעומת התחושה הנינוחה של פרר על החימר המקומי ומול הקהל התומך. אומנם אנדי רם הצהיר במסיבת העיתונאים שהמאבק בין ישראל לספרד הוא כמו הקרב של דוד וגוליית, וכולם זוכרים איך הקרב ההוא הסתיים, אך הפעם החזקים המחישו את הדומיננטיות שלהם בבירור. "זה היה משחק ראשון שלי של חמש מערכות על חימר אחרי שנה", אמר לוי בסיום, וביטא למעשה את יחסי הכוחות.

כבר במערכה הראשונה, שהתנהלה בשליטה מוחלטת של הספרדי, אפשר היה לזהות את הפערים הבסיסיים בין שני השחקנים. פרר, ששולט לחלוטין ברזי הסגנון הנדרש על החימר, ידע לבנות היטב את הנקודות ולנצל את החולשה של לוי בהגשה, וניצח בקלות 1:6. המערכה השנייה כבר התנהלה בצורה שוויונית יותר, אבל בסופה עשה לוי מספר שגיאות לא מחויבות ואיבד את היתרון הקטן שהיה לו. "במערכה השניה הייתה לי הזדמנות ולא ניצלתי אותה, אני חושב שזה בגלל שלא הגשתי טוב. ההגשה שלי הייתה באחוזים רעים, לא הצלחתי לשמור על הסרב וזה הרס לי את הביטחון", אמר לוי המאוכזב בסיום. המערכה השלישית כבר המשיכה את המומנטום של פרר, שהשלים ניצחון די פשוט ושייט לניצחון קליל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הספרדי דויד פרר חובט מול הראל לוי בחצי גמר הדייויס. איתי חסיד
שלט בהתמודדות לאורך כל הדרך. פרר/איתי חסיד

מהלך המשחק

פרר פתח את המשחק בתנופה גדולה, שבר את לוי כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו, ועלה ל-0:3 קליל ומהיר. הישראלי אומנם הצליח לצמק ל-3:1, אבל הספרדי הוסיף עוד שבירה תוך שהוא מלחיץ את ההגשה השנייה של לוי, והמערכה הראשונה הסתיימה תוך 24 דקות בלבד, 1:6 לפרר.

המערכה השנייה הייתה צמודה ושוויונית יותר. לוי שבר ועלה ל-1:3, אבל פרר הגיב בשתי שבירות משלו ועלה ל-3:4. לוי לא התייאש ושבר בחזרה והשווה ל-4:4, אבל פרר שוב ניצל שגיאה והססנות של הישראלי כדי להשלים שבירה רביעית ברציפות, ועלה ל-4:5 ו-4:6 כדי לנצח את המערכה השנייה תוך 52 דקות.

המערכה השלישית המשיכה את המומנטום של פרר מסוף המערכה השנייה, וכבר במשחקון הראשון הספרדי שבר את ההגשות של לוי. מזה הישראלי כבר לא התאושש, פרר המשיך לשלוט ולשמור על ההגשות שלו, והמערכה הסתיימה בניצחון 3:6 ו-0:3 במערכות תוך שעה ו-53 דקות.

רפאל נדאל מעודד את נבחרת הדייויס של ספרד בחצי הגמר נגד ישראל. איתי חסיד
הגיע כדי לתמוך בחבריו, ובינתיים נראה שהם בהחלט מסתדרים בלעדיו. נדאל במורסיה/איתי חסיד

"ראו את ההבדל בין שחקן מהמקום ה-19 בעולם לשחקן במיקומי"

בסיום המשחק לא הופיע לוי לראיון שנקבע מבעוד מועד עם ערוץ 2, ולמעשה הגיב על המשחק רק מספר דקות לאחר מכן, במסיבת העיתונאים. "בדרך כלל עושים מסיבת עיתונאים אחרי שהשחקן מתאושש ומתקלח. לא תיאמו איתי כלום. שאלו אותי תוך כדי הליכה לחדר ההלבשה אם אני רוצה להתראיין וזה לא התאים. אני מצטער אם זה לא יצא כמו שהם רוצים".

לגבי המשחק עצמו, אמר הישראלי: "אני מצטער שלא שיחקתי את הטניס הטוב ביותר שלי. נתתי הכל אבל זה לא היה מספיק טוב מול דויד, שלא טעה. ניסיתי לקצר את הנקודות, הרגשתי שאני לא יכול להתמודד נגדו מהקו האחורי. לא היו לי שום בעיות פיזיות במשחק, אבל אפשר היה לראות את ההבדל בין שחקן מהמקום ה-19 בעולם לשחקן במיקומי".

"בסך הכל הגענו מוכנים אבל שיחקתי נגד שחקן יותר ממני, במיוחד על חימר נכון שלא שיחקתי את הטניס הכי טוב, לא קל לשחק נגד שחקן כזה. משחקוני ההגשה שלי לא היו טובים ואחוזי הסרב היו נמוכים, מה שפגע לי בסיכוי לקבל נקודות קלות מההגשה. הכל ביחד הוביל לתוצאה הסופית", סיכם הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully