וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי: "הייתה לי הכנה מצוינת באיטליה"

המחבט מס' 2 של נבחרת הדייויס הצטרף לחבריו במורסיה אחרי הטורניר המוצלח בגנואה. אימון הנבחרת בוטל בגלל הגשמים

נבחרת הדייויס הישראלית נחתה היום (ראשון) במורסיה והחלה בהכנות לקראת מפגש חצי גמר גביע דייויס מול ספרד שייערך בסוף השבוע הקרוב על משטח החימר בעיר הדרומית.

האימון הראשון אותו תכננה הנבחרת לערוך על אדמת ספרד בוטל עקב הגשמים שפקדו את מורסיה, והשחקנים נאלצו להסתפק באימון בחדר הכושר. מחר מתוכננים לנבחרת שני אימונים. אנדי רם התייחס למצב הרוח בנבחרת ואמר: "בינתיים האווירה פה עדיין רגועה. מחר כשנתחיל את האימונים באצטדיון נעביר הילוך נוסף ונקווה להגיע לשיאנו בסוף השבוע".

הראל לוי הצטרף במהלך הערב אל חבריו דודי סלע, אנדי רם, נועם אוקון ויוני ארליך ואל הקפטן אייל רן והמאמן נועם בר. לוי, ששיחק במהלך השבוע בתחרות צ'לנג'ר על משטח חימר בגנואה בה הגיע לרבע הגמר, הסיר הרבה חלודה אחרי שנה בה לא שיחק על חימר.

"הייתה לי הכנה מצוינת באיטליה", אמר לוי הערב. "הסתגלתי בצורה טובה למשטח ולמרות שעוד לא יצא לנו לבדוק את החימר שעליו ייערך המפגש, אני מקווה כי הוא יהיה דומה לזה שבאיטליה".

על היעדרותו של רפאל נדאל הפצוע מהמפגש אמר לוי: "אני מרגיש תחושת פספוס קלה מהיעדרותו של נדאל. אני מתאר לעצמי שההכנה לקראת מפגש מולו ואפילו פתיחת המשחק הן חוויות נהדרות מצד אחד, אך גם יכולות לגרום לטראומה לא קלה לשחקן שעומד מצידה השני של הרשת. בכל מקרה, זה מגדיל לנו את הסיכויים לניצחון במפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully