וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "מקווה שנעשה דברים טובים על החימר"

10.9.2009 / 13:38

נבחרת הדייויס פותחת בהכנות לספרד, והמחבט הבכיר לא נסחף אחר האופטימיות: "לא הייתי רוצה שנדאל יהיה בסגל"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

היום (חמישי) קיימה נבחרת הדייויס של ישראל מסיבת עיתונאים לקראת משחק חצי הגמר בספרד. הנבחרת התכנסה בסגל חלקי, משום שהראל לוי משחק בטורניר צ'לנג'ר באיטליה ואנדי רם עושה את דרכו לארץ אחרי ההשתתפות באליפות ארה"ב הפתוחה. בסוף השבוע הקרוב תתאמן הנבחרת בצורה אינטנסיבית על מגרשי החימר בהרצליה. ביום ראשון ייצאו השחקנים לאיזור מורסיה שבספרד, שם יתקיים המפגש שייפתח ביום ו', ערב ראש השנה (18 בספטמבר).

סלע: "בסך הכל ניצחתי על חימר רק פעם אחת השנה"

קפטן הנבחרת אייל רן: "אנחנו הולכים לשחק נגד הנבחרת הכי טובה בעולם, במגרש הביתי שלה, כך שברור שהיא הפייבוריטית. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה רק להכין את השחקנים שלנו בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. קשה כרגע לדבר על תחזיות, את זה נעשה בשלב מאוחר יותר".

דודי סלע, שאכזב בסדרת הטורנירים בצפון אמריקה, וסבל מפציעה קלה, אמר: "אני מרגיש בכושר די סביר, בטח שחימר זה לא המשטח האהוב עליי. בסך הכל ניצחתי עליו רק פעם אחת השנה. ברור שלא הייתי רוצה שנדאל יהיה בסגל שלהם, אבל כרגע מה שחשוב זה מי יהיה מספר 2 שלהם. בדרך כלל קשה לי על חימר, אבל צריך לזכור שאני בדרך כלל לא עושה הכנה לטורנירים האלה. אני מקווה שעכשיו, עם הכנה ראויה, נוכל לעשות דברים טובים יותר".

יוני ארליך: "יש לנו עשרה ימים להתכונן. אנדי רם עשה תוצאה אדירה בארצות הברית והוא בא עם מומנטום. הזוג שלהם כנראה יהיה כריסטיאנו לופז וטומי רוברדו. על חימר, אין ספק שזה יהיה המשחק הקשה אי פעם שלנו בגביע דייויס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully