וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר עלתה לחצי הגמר באסטוריל

הישראלית גברה 2:6, 6:0, 3:6 על ירמילה גרות' הסלובקית (73 בעולם) למרות כאבים חזקים בקרסול, שעשויים להשבית אותה מהמשך הטורניר

שחר פאר עלתה היום (חמישי) לחצי גמר טורניר אסטוריל שבפורטוגל (סך פרסים של 220 אלף דולר), אחרי שגברה על ירמילה גרות' הסלובקית בתוצאה 2:6, 6:0, 3:6. במהלך המשחק סבלה פאר מכאבים חזקים בקרסול, כתוצאה מהדלקת ממנה היא סובלת בימים האחרונים, ולמרות שהיא הצליחה לסיים את המשחק היא עשויה להיות מושבתת להמשך הטורניר. בהמשך הערב פרשה פאר ממשחק הזוגות עם יאן זי הסינית בגלל פציעתה.

הישראלית המדורגת 54 בעולם ניצחה בקלות במערכה הראשונה 2:6 ונראתה בדרך לניצחון קל, אבל גרות' (73 בעולם) שלטה לחלוטין במערכה השנייה וניצחה בה באופן מוחץ 0:6. אחרי שהשתיים החליפו שבירות בשני המשחקונים הראשונים של המערכה השלישית לחצה פאר על דוושת הגז ועלתה ליתרון 1:5, בדרך לניצחון 3:6 במערכה ובמשחק כולו.

בחצי הגמר תחכה לפאר הבלגית ינינה וויקמאייר (88 בעולם), שהפתיעה את המדורגת שלישית בטורניר, סוראנה קירסטאה הרומניה עם ניצחון 4:6, 6:1, 4:6 ברבע הגמר. בחצי הגמר השני ייפגשו קתרינה מקארובה הרוסיה, שהדיחה את בת ארצה מריה קירלינקו עם ניצחון מפתיע 7:5, 2:6, 2:6, והגרמנייה אנה לנה גרונפלד, שנהנתה מפרישתה של בת ארצה סבין ליזיקי במצב של 2:6 לגרונפלד.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully