וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "אני מבטיח לך רוג'ר, אתה תעבור את סמפראס"

רוג'ר פדרר מירר בבכי אחרי ההפסד שלו לרפאל נדאל בגמר אוסטרליה, הספרדי ניסה לנחם אותו: "אל תשכח, אתה אלוף גדול"

איזו דרמה חוו היום (ראשון) חובבי הטניס במלבורן. זה החל במשחק דרמטי ובלתי נשכח, ונגמר בסערה רגשית לא פחות קטנה, כשרוג'ר פדרר פרץ בבכי קורע לב בטקס הענקת הגביעים והתקשה לדבר.

"אני מצטער, זה קשה לי, אני לא עומד בזה", אמר פדרר בעיניים דומעות בתום ההפסד שלו בגמר לרפאל נדאל, שמנע ממנו להשוות את השיא של סמפראס (14 תארי גראנד סלאם), "מאוד רציתי לזכות, אבל רפא היה היום טוב מדי עבורי. כל הכבוד לך רפא, שיחקת מדהים, אתה ראוי לזה. שוב נתת משחק גדול בגמר".

נדמה שהעצב של פדרר הגיע כשהבין את ההזדמנות שפספס, וההכרה שהוא רק מספר 2 בעולם, מול טניסאי שמנצח אותו שוב ושוב. המאזן בין שני הטניסאים, כידוע, הוא 6:13 לזכות נדאל, כשבשלושת הגמרים האחרונים (רולאן גארוס, ווימבלדון ואוסטרליה) ידו של הספרדי על העליונה.

"אני מצטער בשבילך רוג'ר, אני יודע איך אתה מרגיש, אבל אל תשכח, אתה אלוף גדול", ניסה לנחם נדאל את יריבו, והוכיח ג'נטלמניות מרשימה, "אתה אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הטניס, ואני יודע שעוד תזכה בתואר ה-14 שלך, ואפילו תעבור את סמפראס. אני בטוח שזה יגיע".

רוד לייבר הגיש את הגביע לנדאל (וצ'ק על סך 1.2 מיליון דולר), והספרדי אמר: "מבחינתי לקבל את הגביע הזה מלייבר זה חלום שהתגשם. אלו היו שבועיים נפלאים עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully