וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נחמד לדעת שבכל מקרה יהיה ספרדי בגמר"

רפאל נדאל דהר לחצי הגמר אחרי ניצחון על סימון שסידר לו דרבי מול ורדאסקו, שהפתיע את צונגה. קוזנצובה כועסת על מארגני הטורניר

כל העיניים באוסטרליה נשואות כעת לעבר פרננדו ורדאסקו, שאולי נכנס למשבצת הפתעת השנה אחרי שהדיח את אנדי מארי בשמינית הגמר והלילה (רביעי) שלח הביתה גם את ג'ו-וילפרד צונגה (הפינאליסט מאשתקד) ברבע. ורדאסקו, שיתעמת עם רפאל נדאל בחצי הגמר, סידר חצי גמר ספרדי לראשונה בתולדות אוסטרליה.

"זה לא היה קל", הודה המדורג 14 בטורניר אחרי שניצח 6:7, 6:3, 3:6, 2:6 את הצרפתי. "זה היה די קשה. הרגשתי טוב יותר במערכה השלישית והרביעית מאשר בראשונה ובשנייה. היה לי יותר מזל ממנו בשובר השוויון. לא היה שום דבר קל במשחק הזה". בעקבות ההישג של ורדאסקו, הוא ייכנס לראשונה לעשרת הראשונים בלי קשר למשחק נגד נדאל.

פינאליסט השנה שעברה, שקיווה לשחזר את ההישג אך מוצא את עצמו בחוץ ברבע הגמר, היה מאוכזב מאוד בסיום אחרי ששבר בסך הכל פעמיים מתוך 13 ההזדמנויות שלו, וסיפר: "אני חושב שפרננדו שיחק טוב ממני. הוא היה יותר אגרסיבי. הוא הגיש טוב יותר וזהו. בכל פעם שהייתה לי הזדמנות לשבור, פספסתי אותה או שפרננדו שיחק על נקודות טובות".

נדאל מצידו חגג משחק נוסף ללא איבוד מערכה אחרי שדהר לניצחון משכנע על ז'יל סימון. "זה תמיד טוב לשחק נגד שחקן ספרדי אחר בחצי גמר גרנד סלאם, לא?", אמר נדאל לאחר הניצחון. "אלה חדשות טובות עבורנו לדעת שלפחות אחד מאיתנו יהיה בגמר".

קוזנצובה עדיין מתוסכלת

ובינתיים אצל הנשים התברר הלילה כי סרינה וויליאמס תתעמת עם אלנה דמנטייבה על מקום בגמר. האמריקאית השאירה את סבטלנה קוזנצובה מתוסכלת עם 7:5, 5:7, 1:6 וממשיכה בנסיונותיה להשיג תואר רביעי על אדמת מלבורן, אחרי שבשנה שעברה נעצרה ברבע הגמר.

"זה עכשיו אני נגד הרוסיות", אמרה וויליאמס, בהתייחסה לכך שמלבד דמנטייבה מוצאות את עצמן גם ורה זבונרבה ודינארה סאפינה בחצי הגמר. על החום הכבד ששורר במלבורן היא הוסיפה: "זו באמת חוויה יוצאת דופן. היה כל כך חם שהמחבטים שלי איבדו את כל המתיחות שלהם. הייתי צריכה למתוח אותם יותר מהרגיל כדי שהכדורים יישארו במגרש".

קוזנצובה, שכבר הובילה 3:5 במערכה השנייה והייתה קרובה לניצחון, נאלצה להתמודד עם הפסקה בגלל החום, ועל כך היא כועסת כעת: "אני חושבת שזה נתן לה יותר הזדמנויות. ללא ספק זה גרם לשינוי גדול. הייתי מאוד נינוחה ואני כועסת כי המשחק הלך בדרך שלי אני לא מבינה את זה. למה היום היו צריכים לסגור את הגג באמצע המשחק?".

גם אלנה דמנטייבה התלוננה על מזג האוויר, למרות שעל פניו לא נראה שהוא הפריע לה לעבור את קרלה סוארז-נבארו 2:6, 2:6. "היה מאוד קשה לשחק במזג האוויר הזה. אני חושבת שאפשר להתכונן כמה שרוצים למזג האוויר, אבל כשצריך להתמודד עם 40 או 41 מעלות, אין שום דרך להתרגל לזה. הדרך הכי טובה היא לשחק מהר כמה שיותר ולברוח ככל האפשר מהמגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully