וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נובאק היה מוביל, הוא לא היה פורש"

רוג'ר פדרר ביקר את ההחלטה של הסרבי לפרוש באוסטרליה, ויצא נגד החוק שמאפשר לשחקנים טיפול: "זה מאכזב. הגיע לרודיק לנצח"

נובאק דג'וקוביץ' הפך היום (שלישי) לטניסאי הראשון מאז 1998שפורש ממשחק בגראנד סלאם בעודו האלוף המכהן, אז פט ראפטר האוסטרלי פרש מאליפות ארה"ב. דג'וקוביץ', שגם ככה לא נהנה מתדמית נקייה במיוחד בעולם הטניס, נטש היום את משחקו ברבע הגמר מול אנדי רודיק בפיגור 2:1 במערכות, והתחושה בקרב הטניסאים היא כי הוא לא נהג לפי הנורמות הג'נטלמניות של הענף, ויתר מוקדם מדי, ולא נתן לרודיק את הכבוד הראוי לו ואת ההנאה של הניצחון.

גם רודיק וגם רוג'ר פדרר יצאו היום נגד החוק שמאפשר לשחקן להזמין טיפול רפואי ולקבל הפסקה של עד עשר דקות, ובאופן עקיף תקפו את דג'וקוביץ'. "שלא יהיה ספק, מה שנובאק עשה היום היה במסגרת החוק ובמסגרת הזכויות שלו כטניסאי", אמר רודיק בג'נטלמניות, "העניין הוא הדעה שלי לגבי החוק הזה". דג'וקוביץ' זכה היום לעיסוי ברגליו, בצווארו ובכתפיים. "חשבתי שאפשר להתלונן רק על פציעה אחת", אמר רודיק, "אבל יש פה אזור אפור גדול מאוד".

"זה קו דק מאוד, לא?" התיחס היום פדרר לסוגיה, "אני מרגיש שהרבה שחקים צעירים מנצלים את החוק הזה, במיוחד מול שחקנים כמוני. אני בעד להגיד שאם אתה לא כשיר לשחק, פשוט תצא החוצה. אבל זו החלטה קשה".

דג'וקוביץ', כזכור, הגיע תשוש מאוד מאחר ששיחק עד השעות הקטנות של הלילה ביום ראשון מול מרכוס בגדאטיס. "היה לו יום מנוחה", אמר פדרר, "זה לא שהוא היה צריך לשחק ביום למחרת. הוא לא בחור שמעולם לא ויתר בעבר, וזה מאכזב. אני עשיתי את זה רק פעם אחת בקריירה שלי. אנדי היה ראוי לנצח היום".

"נכון שהיו לי פרישות בעבר, אבל בכל פעם שפרשתי, הייתה לי סיבה", אמר דג'וקוביץ', "לא יכולתי להמשיך. אני לא חושב שיש סיבה לבקר אותי".

למעשה, הייתה זו הפעם השנייה שרודיק סובל מדג'וקוביץ', ובספטמבר שעבר הוא האשים אותו ב"היפוכונדריה" כשנפגשו באליפות ארה"ב. "הוא סבל מכאבים בגב? במותניים? מהתכווצויות? אולי גם משפעת העופות, מאנתרקס, מסארס ומשפעת. לפעמים הוא מזדרז לקרוא למטפל, ולפעמים הוא השחקן האמיץ בעולם".

ופדרר מסכם: "אם נובאק היה מוביל בשתי מערכות, אני לא חושב שהוא היה פורש. הכבוד מגיע לאנדי, שהתיש אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully