וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודיק: "סרינה צוחקת עליי, תארגנו לי נגדה משחק"

סרינה וויליאמס מקניטה את אנדי רודיק, ומזכירה לו שגברה עליו כשהיו ילדים. האמריקאי מסביר: "הייתי ילד רזה, היא כבר הרימה משקולות"

לפני כמה ימים שחררה סרינה וויליאמס סקופ עולמי: ניצחתי את אנדי רודיק. הטניסאית האמריקאית, שהתאמנה בילדותה עם רודיק במגרשי האימונים בקליפורניה, סיפרה לעיתונאים באוסטרליה שהניצחון שלה על רודיק בצעירותה הוא אחד ההישגים המרשימים בקריירה שלה, ואף הוסיפה ש"אם ניצחתי את רודיק, כנראה שאני טובה יותר מהרבה גברים בסבב".

מתברר שמאז ההודעה של סרינה, רודיק, שהעפיל היום (ראשון) לרבע הגמר במלבורן, סופג הערות מביכות מהתקשורת. "היא תמיד משגעת אותי בנושא הזה, אבל לא מוכנה לתת לי קרב חוזר", מספר רודיק בתסכול, "רק אתמול ראיתי אותה על המגרש והיא התחילה לצחוק, כי היא הבינה שכנראה ראיתי את מסיבת העיתונאים שבה היא סיפרה על הניצחון שלה עליי".

אז איך רודיק מסביר את זה שהוא הפסיד לבחורה? "הייתי רק בן עשר", מסביר בחיוך המדורג 9 בעולם, "הייתי כל כך רזה בגיל הזה, שהייתי ממש צריך להתרוצץ במקלחת בשביל להירטב. היא בגיל הזה כבר הרימה משקולות. הזכרתי לה את זה אתמול, והיא צחקה. היא לא תשכח את זה אף פעם, בכל פעם שהיא תראה אותי היא תזכיר לי את זה. היא מנסה להרגיז אותי, והאמת, היא די מצליחה. אני לא יודע בכמה תארי ווימבלדון היא זכתה, אבל עד היום אם תשאלו אותה 'מה המשחק הכי טוב שלך בחיים', היא תגיד 'כשניצחתי את אנדי רודיק'. היא רק שוכחת להזכיר שזה היה ב-1993".

"אתמול היא ישבה לידי ובמשך חמש דקות הזכירה את כל הטניסאים שהיא ניצחה בדרך עקיפה, את כל אלה שאני ניצחתי בקריירה שלי", אומר רודיק, שצעיר מסרינה בשנה, מתחנן לקרב חוזר. "קדימה, תציעו לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully