וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה החליטה לפרוש מטורניר הונג קונג

הרוסיה, שעדיין סובלת מפציעה בכתף, הודיעה כי לא תתמודד בטורניר הראווה: "זה מאוד מאכזב, אבל אתייצב להגן על התואר באוסטרליה"

מריה שראפובה לא תפתח עם עונת 2009 כפי שרצתה והיום (שלישי) היא הודיעה כי היא פורשת מהטורניר הראשון של השנה בהונג קונג בחודש הבא אחרי שלא הצליחה להתגבר על הפציעה ממנה היא סובלת בכתפה.

"זה מאוד מאכזב שאני נאלצת לפרוש", אמרה שראפובה. "נהגתי בחמש השנים האחרונות לנצל את הטורניר כדי להתכונן לתחילת העונה, ותמיד הונג קונג איפשר לי להתכונן לאליפות אוסטרליה". יש לציין שמדובר בטורניר בין יבשתי.

באתר שלה הבהירה שראפובה שאין לה שום כוונה לוותר על ההגנה על התואר בגרנד סלאם הראשון שלהשנה ומשוכנעת כי היא תתגבר על הפציעה עד אז: "אני עדיין לא מוכנה לשחק בטורניר בהונג קונג, למרות שאני עדיין משוכנעת שאהיה כשירה לאוסטרליה. ההחלטה שקיבלתי לא הייתה פשוטה, אבל התחלתי להתאמן רק לפני 16 יום".

שראפובה, שזכתה בשלושה טורנירי גראנד סלאם, שיחקה שלושה משחקים בלבד מאז יוני האחרון אחרי הפציעה שספגה ברולאן גארוס. הרוסיה, שעברה ניתוח בכתף בחודש אוקטובר, פתחה את השנה הקודמת בהצלחה רבה אחרי שקטפה את התואר החשוב באוסטרליה וסיימה את הטורניר כולו מבלי לאבד אף מערכה. מי שתחליף אותה בטורניר היא אנה צ'קבטאדזה, המדורגת 18 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully