וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: לופז סידר שבת שקטה לספרד

אחרי שנלבנדיאן ניצח את פרר במשחק הראשון בגמר גביע הדיוויס, לופז הפתיע עם ניצחון על דל פוטרו 1:3 והשווה ל-1:1 את ההתמודדות

ארגנטינה, שמחפשת זכייה היסטורית בגביע הדיוויס, התייצבה למפגש מול הספרדים עם הרבה ביטחון, קיבלה השראה מדויד נלבנדיאן שפתח עם ניצחון, אך המשיכה עם הפסד שטרף את הקלפים לגבי זהות המנצחת במפגש. בסיום היום הראשון התוצאה היא 1:1 וכבר עכשיו ברור שזהות המנצחת תתגלה רק ביום ראשון.

את יום המשחקים הראשון פתח דויד נלבנדיאן, שנתן הרבה ביטחון לחברים שלו כשהעלה אותם ל-0:1 אחרי שפתח את הקרב מול ספרד עם ניצחון חשוב 3:6, 2:6, 3:6. הארגנטינאי, שפגש את דויד פרר, לא חשב שהולך להיות לו כל כך קל ובתום פחות משעתיים הוא השלים את הניצחון החשוב.

"היה משחק מצוין", אמר נלבנדיאן, שניצח 3:6, 2:6, 3:6, בסיום. "לא יכול היה להיות טוב יותר כל כך מהר איך שניצחתי". הארגנטינאי השיג שבירה ראשונה במשחקון השלישי וחזר על כך גם בשביעי כשפרר ביצע שגיאה כפולה בנקודת השבירה. פרר, שניסה להתרגל למשטח המהיר, החזיר בשבירה משלו במשחקון הבא אך נלבנדיאן השלים שבירה נוספת וניצחון במערכה 3:6 לאחר 53 דקות.

הספרדי ניסה למצוא תשובה לטניס המשובח שהציג יריבו ואיבד שוב את ההגשות במשחקון הרביעי אחרי שכבר הוביל 0:40. במשחקון הבא השיב פרר בשבירה משלו. נלבנדיאן לא ממש נבהל ושבר עד סיום המערכה, שנמשכה 38 דקות, פעמיים נוספות, וניצח 2:6. במערכה המכרעת נלבנדיאן שבר במשחקון השישי לפני שהנחית שני אסים. ההמשך היה נתון להגשות של הארגנטינאי, שהשלים את הניצחון בסטייל.

לופז שוב ניצח את דל פוטרו

מיד לאחר מכן עלה למגרש המרכזי חואן מרטין דל פוטרו, שקיווה להעלות את הנבחרת שלו ל-0:2 מול פליסיאנו לופז, הטניסאי מספר 2 של הספרדים. לופז, שלא נבהל מהפסד במערכה הראשונה, התעשת בזמן וניצח בארבע מערכות 6:4, 6:7, 6:7, 3:6 במשחק מותח במיוחד, שנמשך שלוש שעות ועשרים דקות, הרבה בזכות פציעה של דל פוטרו במהלך המשחק.

אחרי שעשה את ההתקדמות הכי משמעותית שלו עד עכשיו בקריירה, דל פוטרו התייצב למשחק מעט עייף מטורניר המאסטרס ממנו הודח בשלב הבתים ומהשנה הארוכה שעבר. לופז, שניצח אותו השנה במיאמי, היה פחות דומיננטי במערכה הראשונה ונשבר פעם אחת במשחקון החמישי בדרך להפסד. אלא שבמערכה השנייה הספרדי ידע לשמור על ההגשות שלו, אך מנגד לא הצליח לרסק את ההגשות של דל פוטרו והשניים הלכו לשובר שוויון, אותו סיים לופז כשידו על העליונה עם ניצחון נאה 2:7.

גם במערכה השנייה לא היו שבירות, על אף העובדה שללופז היו שתי אפשרויות שבירה. השניים שוב התייצבו לשובר שוויון שבסיומו דל פוטרו נכנע פעם נוספת, הפעם "רק" 7:4. עם ההרגשה הנוראה של איבוד שתי מערכות דל פוטרו כבר נחלש במערכה הרביעית ואיפשר ליריבו לשבור אותו פעמיים בדרך לניצחון הגדול ול-1:1 במפגש הגמר.

בשבת יתקיים משחק הזוגות שייתן את היתרון לאחת הנבחרות. חוזה אקאסוסו ואוגוסטין קאלרי הארגנטינאים יתמודדו מול לופז ופרננדו ורדאסקו הספרדים. ביום ראשון, היום שיכריע את זהות הזוכה בגביע, יתקיימו משחקי היחידים האחרים כשדל פוטרו יתמודד מול פרר ונלבנדיאן ישחק מול לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully