וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה תראה את בייג'ינג מהבית

הטניסאית הרוסייה, שסובלת מפציעה בכתף, פרשה מטורניר מונטריאול ועשויה להחמיץ גם את אליפות ארה"ב. גם בגדאטיס לא יהיה בבייג'ינג

מריה שראפובה פרשה מטורניר מונטריאול בעקבות פציעה בכתף, ואם מישהו חשב שהיא תתאושש בזמן לפתיחת האולימפיאדה, הרי שהטניסאית הרוסיה הוציאה הלילה (חמישי) את שמה מרשימת המשלחת הרוסית לבייג'ינג. שראפובה, שעשויה להחמיץ גם את אליפות ארה"ב, סבלה מהפציעה במהלך הניצחון שלה בסיבוב השני בטורניר מול הפולנייה מרטה דומוצ'ובסקה 5:7, 7:5, 2:6.

שראפובה, 21, נשמעה מאוכזבת אחרי הבדיקות, שקבעו כי לא תוכל להשתתף באולימפיאדה. "זה ללא ספק מצער", אמרה הרוסייה המדורגת שלישית בעולם, "אבל אם אתה משחק וכל הזמן רק חושב על הפציעה, זו לא הדרך הנכונה. אני שחקנית טובה מדי בשביל לצאת למגרש ולנסות להילחם במשהו שעשוי להתברר כרציני. אין סיכוי שאהיה בבייג'ינג", כתבה באתרה הרשמי, "התזמון מעציב אותי יותר מכל".

כמו כן, גם מרכוס בגדאטיס, התקווה הגדולה של הטניס הקפריסאי בטורניר הטניס הקרוב של האולימפיאדה, לא ישתתף בסופו של דבר בבייג'ינג, לאחר שנפצע בפרק כף ידו הימנית במהלך טורניר בטורונטו מוקדם יותר החודש. הטניסאי, שהגיע לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ב-2006, יחמיץ לפחות חודש, מה שאומר שהוא עשוי להפסיד גם את אליפות ארצות הברית הפתוחה.

עדכון ראשון: 10:50, 31/7/08
עדכון אחרון: 23:58, 31/7/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully