וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרב כפול

נובאק דג'וקוביץ' זכה הלילה בטורניר האינדיאן וולס עם ניצחון על מרדי פיש, והשלים בכך חגיגה סרבית, לאחר שאיבאנוביץ' זכתה קודם לכן

נובאק דג'וקוביץ' זכה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר האינדיאן וולס היוקרתי. הסרבי, המדורג שלישי בעולם, גבר בשלוש מערכות על האמריקאי, מרדי פיש (98 בעולם), 2:6, 7:5, 3:6 וגרף תואר שני העונה, לאחר הזכייה בגראנד סלאם הראשון של השנה באליפות אוסטרליה.

"יש משהו באוויר המדבר שמניע אותי שנה אחרי שנה", אמר הסרבי המאושר בסיומו של המשחק, לאחר שבשנה שעברה סיים כפיינליסט. "עד עכשיו יש לי עונה טובה מאוד. אני גם רוצה לברך את מרדי על ההישג שלו. הדירוג שלו לא משקף את היכולת". פיש, שדירוג השיא בקריירה שלו היה מקום 17, לפני כארבע שנים, הדיח, כזכור, בחצי הגמר את המדורג ראשון בעולם רוג'ר פדרר.

הסרבי פתח חזק את המשחק כשהוא זוכה בשש הנקודות הראשונות ושובר את פיש במשחקון השני. למרות שהאמריקאי שבר חזרה במשחקון החמישי, הוא נשבר שוב בשישי, ודג'וקוביץ' ניצח 2:6 את המערכה הראשונה. המערכה השנייה כבר הייתה יותר צמודה. שני השחקנים שמרו על ההגשות שלהם ושברו אחד את השני במשחקונים השישי והשביעי. דג'וקוביץ' המתוסכל משבירתו של פיש השליך את הרקטה בזעם, לאחר שגיאה כפולה. פיש עלה ל-5:6, ניצח במשחקון הבא והשווה את מניין המערכות. בפתיחת השלישית, דג'וקוביץ' חזר מפיגור 40:0, לקח את המשחקון ושבר בשני את פיש. ומכאן שייט עד לניצחון המתוק.

איבאנוביץ' עם תואר ראשון העונה

הטניסאית הסרבית אנה איבנוביץ' חגגה הערב (ראשון) תואר ראשון העונה בסבב המקצועני, אחרי שזכתה בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי בקליפורניה (על סך פרסים של 2.1 מיליון דולר). איבנוביץ' (2 בעולם) ניצחה במשחק הגמר את סבטלנה קוזנצובה הרוסיה (3 בעולם) 4:6, 3:6, וגרפה המחאה בסך 555 אלף דולר.

המערכה הראשונה הייתה צמודה יחסית, אלא שבשניה איבנוביץ' שברה את קוזנצובה שלוש פעמים, בדרך לתואר השישי בקריירה שלה. עבור קוזנצובה המאוכזבת, זה היה ההפסד השלישי העונה בגמר, אחרי שזה קרה לה גם בסידני ובדוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully